BROTHER tiskárna štítků QL-800 - 62mm, termotisk, USB, Profi. Tiskárna Štítků / po dokoupení DK-22251 tisk červeně /
2 673 Kč
2 503 Kč
2 069 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
BROTHER tiskárna štítků QL-800
Maximální šířka štítku: 62 mm
Barva: Lesklá černá a bílá
Technologie: Přímá teplotní
Spotřební materiál
Typ: DK role (DK role štítků / DK kontinuální role)
Připojení
USB rozhraní: Ver 2.0 (plná rychlost)
Rozměry a hmotnost
Rozměry: 125 mm (š) x 213 mm (h) x 142 mm (v)
Hmotnost zařízení: 1.15 kg
Ekologický štítek Energy Star
Ano
V balení
- Napájecí kabel
- USB kabel
- Příručka uživatele
- Záruční list
- Stručný návod k obsluze
Kazety s páskou: 29 mm x 90 mm standardní adresní štítků s černým tiskem na bílé (100 štítků) - 62 mm černý / červený tisk na kontinuální papírové roli (5 metrů)
Tisk
Black and red printing capability: ano
Maximální šířka štítku: 62 mm
Maximální šířka tisku: 60.96 mm
Rozlišení (dpi): 300 x 300, 300 x 600
Standardní rychlost tisku: 93 štítků za minutu
Standardní rychlost tisku: 148 mm za sekundu
Program pro navrhování štítků P-touch Editor
Kompatibilita databázového souboru: csv, Microsoft Access, Microsoft Excel
Razítko data a času: Datum a čas
Fonty: Všechny instalované TrueType fonty
Rámečky: 126
Orientace štítku: Vodorovná, Svisle
Microsoft Office add-in (zvýraznit->kliknout->tisknout): Excel, Outlook, Word
Snímek obrazovky: ano
Sekvenční číslování: 1 - 9999 / A - Z / a - z
Zarovnání textu: Střed, Do bloku, Zleva, Zprava
Styly písma: Tučné písmo, Horizontální přímky, Invertovat, Kurzíva, Normální, Stín, Světlý stín, Obklopit
Vertikální tisk: ano
Další funkce
SDK (Software Development Kit): ano
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.