BROTHER tiskárna štítků QL-600B - 62mm, 71mms, termotisk, USB, SOHO Tiskárna Štítků
1 918 Kč
1 793 Kč
1 482 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
BROTHER Tiskárna štítků QL-600B
Produktový kód: EAN 4977766798471
Ideální pro malé a domácí firmy
QL-600B je ideální pro tisk příležitostných adresních a přepravních štítků. Můžete tisknout štítky s identifikací složky souborů a dočasné značení.
Inteligentní a kompaktní design
Tato tiskárna štítků se pohodlně vejde na váš stůl a snadno se připojí k PC nebo Mac pomocí USB rozhraní.
P-touch Editor
Software pro návrh štítků P-touch Editor je k dispozici ke stažení zdarma. Přidávejte text, obrázky, čárové kódy, rámečky a další položky před tiskem.
Integrovaná řezačka
Vytvořte štítky až do délky jednoho metru s integrovanou řezačkou a souvislými válcovými štítky DK.
Široká škála předpřipravených štítků
Můžete přidat širokou škálu předpřipravených rozřezaných válců se štítky, ideální pro poštovní nebo přepravní štítky.
Šířka tisku
Vytiskněte adresní, přepravní a registrační štítky a také dočasné interiérové značení do šířky 62 mm.
Navrženo pro uživatele PC i Mac
QL-600B je navržen pro uživatele PC i Mac a nabízí širokou škálu velikostí štítků jak v papírových, tak v plastových fóliích.
Integrovaná řezačka
Integrovaná řezačka umožňuje vybrat přesnou délku požadované etikety až do jednoho metru.
Vlastnosti a specifikace
- Maximální šířka štítku: 62 mm
- Zabudované napájení: Ano
- Barva pláště: Modrá a bílá
- Jazyky: English, Danish, Dutch, French, German, Italian, Norwegian, Portuguese, Spanish, Swedish, Finnish, Czech, Polish, Hungarian, Simplified Chinese, Slovak, Slovene, Romanian, Croatian, Bulgarian, Russian, Turkish, Japanese, Traditional Chinese, Korean, Thai, Vietnamese, Arabic
- Technologie: Přímá teplotní
- USB rozhraní: USB 2.0
- Rozměry: 128 mm(š) x 221 mm(h) x 153 mm(v)
- Hmotnost zařízení: 1.12 kg (kromě role DK)
- Napájecí kabel: Ano
- Spotřební materiál: 62 mm souvislá délka papírové pásky (8 metrů)
- USB kabel: Ano
- Záruční list: Ano
- Stručný návod k obsluze: Ano
Záruka
36 měsíců po bezplatné registraci
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.