QE55QN90B NEO QLED ULTRA HD TV SAMSUNG
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
OBRAZ & VYSÍLÁNÍ: Neo QLED 4K, Úhlopříčka 55" (138 cm), Rozlišení 4K (3840 x 2160), Quantum Matrix Technology, Mini LED podsvícení (14bit HDR mapping), Umělá inteligence - Neo Quantum Processor 4K, Ultraširoké pozorovací úhly, Antireflexní vrstva, 100% objem barev, Quantum HDR 2000 (HDR10+ Adaptive/HLG), Adaptivní obraz, Shape adaptive light control, Vylepšení hloubky obrazu, Motion Xcelerator Turbo +, PQI 4600 (picture quality index), 2 tunery (DVB-T2/C/S2), kodek H.265, HbbTV 2.0.3, Chytrá kalibrace obrazu Pro (SmartThings), Mód ochrany očí
SMART TV: Operátorské aplikace - O2 TV/T Mobile, VOD - Voyo/HBO MAX/Dramox/Netflix/Disney+/Prime Video, IPTV - Skylink/Sledovani.TV/Lepší.TV, iTunes TV a Airplay, Spotify, SmartThings - IOT chytrá domácnost,
Multiview - rozdělení obrazovky na 2 části, Google DUO - videohovory, PC on TV - propojení počítače s TV, hlasové ovládání (AJ), operační systém Tizen
herní TV: Auto Game Mode - FreeSync Premium Pro, Game Motion Plus, Dynamic Black EQ, Game Bar 2.0, Ultraširoký herní režim 32:9
AUDIO: 60W, Konfigurace reproduktorů 4.2.2CH, vestavěný Woofer, Opravdový Dolby Atmos, Bezdrátový Dolby Atmos se soundbarem, Zvuk sledující pohyb + (OTS +), Zvuk sledující hlas, SpaceFit - kalibrace zvuku, Q-Symphony 2.0, Dolby Digital Plus, Multiroom Link, Adaptivní zvuk+, Bluetooth Audio
DESIGN: Neo Slim Design, Smart Ovladač TM2280E se solárním dobíjením, Ambient mode + (Umělecké tapety), Podpora Slim Fit držáku na zeď (není součástí balení)
stříbrná barva
PROPOJENÍ:
wifi5
bluetooth 5.2
4x HDMI 2.1
2x USB 2.0
1x LAN
1x optický výstup
1x CI+ (1,4)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.