Leitz Skartovač IQ AutoFeed 300 P5
32 982 Kč
27 258 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Leitz IQ Autofeed Office 300 Automatická skartovačka papíru P5 Plně automatická skartovačka papíru od firmy Leitz s jedinečnou čistou vyprazdňovací funkcí. Je tak inteligentní, že tiše pracuje sama, jen vložte stoh papíru (včetně sponek a svorek), zavřete víko a jděte si po své práci. Ideální pro použití pro kanceláře. Vysoká bezpečnost a vynikající výkon s touto skartovačkou s automatickým podáváním, s funkcí proti zaseknutí papíru, tichou a s dlouhým provozem (60 minut). Automaticky skartuje 300 listů A4 s úrovní zabezpečení P5 (2x15 mm) s mikro řezem do velkého koše s objemem 60 l. Jednoduché ovládání pomocí dotekových prvků. • Funkce automatického podávání pro 300 listů A4, otvor pro manuální plnění až po 8 listech (80 g/m2) • Jedinečná čistá vyprazdňovací funkce (řezací mechanismus obrátí chod po každém použití) pro zabránění padání skartovaného papíru za koš při jeho vytahování. • Infračervený senzor plného koše a výstraha 80 % naplnění pro upozornění uživatele na nutnost vyprázdnění koše pro zabránění vzniku nepořádku. • Ultra tichý provoz - pro klidné pracovní prostředí (při pravidelném používání olejovacích listů Leitz). • Technologie proti zaseknutí papíru pro nepřetržité skartování - automaticky zastaví a vysune papír zpět při vložení příliš velkého množství papíru • Nepřetržitý chod po dobu 60 minut, umožňující skartování plné komory najednou, ECO režim spánku se aktivuje po 3 minutách nečinnosti • Bezpečnostní mikro řez DIN P5 (2x15 mm) • Objemný 60 l vyjímatelný koš, umožňující skartaci plné komory • Dotekové ovládání - jednoduché a intuitivní pro snadnou obsluhu se zamykáním pomocí pin kódu pro maximální utajení a bezpečnost • Skartuje také kreditní karty, kancelářské sponky a drátky sešívaček; snadné přemísťování stroje díky čtyřem vysoce kvalitním kolečkům • 415 (š) x 735 (v) x 465 (h) • Záruka 2+1 rok (i na řezací mechanismus) - registrujte se pro získání roku navícParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.