TASSIMO L. M. CARAMEL KAPSLE 8ks TASSIMO
150 Kč
139 Kč
124 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TASSIMO L. M. CARAMEL KAPSLE 8ks
Výtečná káva pro všechny milovníky karamelu
Počet porcí: 8
Počet kapslí: 8 káva, 8 mléko
Složení produktu:
- Smetana z mléka (30 %)
- Cukr (28 %)
- Pražená mletá káva (21 %)
- Voda
- Mléčný bílkovinný koncentrát
- Mléčné minerály
- Sůl
- Aromata
- Zahušťovadlo (E414)
- Regulátor kyselosti (E331)
Popis produktu:
TASSIMO L. M. Caramel kapsle nabízí šálek kvalitní kávy s lahodnou karamelovou příchutí.
Vychutnejte si dokonalý mix jemného mléka, mléčné pěny a pravého espressa ve třech vrstvách.
Všechny tyto chutě jsou zabaleny do praktických kapslí, které se hodí do kávovaru německé značky BOSCH.
Jednoduchá příprava:
Připravte si tento lahodný nápoj jednoduše pomocí stisku jednoho tlačítka.
Kávovar za vás automaticky vybere správnou teplotu i množství vody.
Vytvořte si domácí kavárnu, kde si kdykoli připravíte perfektní kávu.
Perfektní mléčná mikropěna:
Dosáhněte chuti a konzistence mléčné pěny jako od baristy i u vás doma.
Všechny mléčné varianty si připravíte z kapslí, které obsahují tekuté mléko.
Stisknutím jednoho tlačítka tak vytvoříte dokonalou mléčnou mikropěnu.
Zodpovědně k životnímu prostředí:
Káva je pěstována zemědělci certifikovanými podle UTZ programu pro pěstování kávy a čaje v udržitelném zemědělství.
Každému zrnku se tak dostalo té správné péče a nyní může vylepšit i váš den.
Technologie Intellibrew:
Díky čárovému kódu na každé kapsli Tassimo kávovar rozezná, na jaký druh nápoje máte chuť a nastaví optimální množství vody, teplotu a čas přípravy pro perfektní výsledek.
Už se nemusíte bát, že vám přeteče hrneček, kávovar se o to postará za vás.
Kavárna u vás doma:
Vychutnejte si perfektní kávu jako z kavárny v pohodlí vašeho domova, kdykoli máte chuť.
Známé značky u vás doma Tassimo přináší oblíbené chutě a známé značky do vaší kuchyně.
Ochutnejte mléčné varianty Cappuccino nebo Latte macchiato, které obsahují nejen kvalitní kávu, ale i tekuté kondenzované mléko.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.