KIOXIA SSD EXCERIA Series 480GB SATA 6Gbit/s 2.5-inch (R: 555MB/s; W 540MB/s)
1 267 Kč
1 049 Kč
867 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
KIOXIA EXCERIA SATA SSD 480GB
Upgrade do budúcnosti s naší novou sérií EXCERIA SATA SSD. Tento produkt vyniká svou kapacitou 480 GB a maximální rychlostí sekvenčního čítání/zápisu 555/540 MB/s.
Vlastnosti
- BiCS FLASH™
- Odolnost voči nárazom
- 2.5-palcový, 7 mm vysoký formát
- Softvér na správu SSD Utility
Sérií EXCERIA SATA SSD zvýšíte rychlost vašeho stolního počítače nebo notebooku. Využívá technologii BiCS FLASH™ a poskytuje vyvážený výkon, spolehlivost a hodnotu.
Okamžité zvýšení výkonu
Užijte si rychlejší spuštění systému, přenosy souborů a odozvu systému. Získáte počítačový zážitek, který stojí za váš čas.
Výkon za přijatelnou cenu
SSD disk EXCERIA SATA vyvažuje cenu a výkon. Ušetříte peníze na jiné účely.
Vylepšené na cesty
SSD EXCERIA SATA nabízí lepší odolnost a spotřebu energie než pevné disky. To se projeví v delší výdrži baterie.
Špičková paměť 3D Flash
SSD EXCERIA je vyroben s technologií BiCS FLASH™. Tato technologie přináší špičkové úložiště.
Softvér na správu SSD Utility
Softvér na správu SSD Utility vám pomůže udržovat váš disk KIOXIA v nejlepším stavu. Můžete sledovat a ladit výkon SSD.
Specifikace produktu EXCERIA SATA SSD
- Kapacita: 480 GB
- Rozhraní Serial ATA (SATA): 6 Gbit/s
- Formát: 2.5 palcov, výška 7 mm
- Typ paměti Flash: BiCS FLASH™ TLC
- Maximální rychlost sekvenčního čítání: 555 MB/s
- Maximální rychlost sekvenčního zápisu: 540 MB/s
- Maximální rýchlost náhodného čítání: 82 000 IOPS
- Maximální rýchlost náhodného zápisu: 88 000 IOPS
Prostředí
- Prevádzková teplota (Tc) 0 °C až 65 °C
- Teplota skladování -40 °C až 85 °C
- Odolnost voči nárazom 14.7 km/s2 {1500 G}
- Vibrácie 196 m/s2 {20 G}
- Napájacie napätie 5 V ± 5 %
- Spotreba energie (aktívna) 1.6W (typ.)
- Spotreba energie (nečinnosť) 100 mW (typ.)
- Spotreba energie (DevSleep) 10 mW max
Kompatibilita
Serial ATA (SATA) ATA/ATAPI Command Set-3 (ACS-3) a Serial ATA revízia 3.2 podporované špecifikácie rozhrania.
Cílové aplikace: Klientské stolové počítače a přenosné počítače.
Služby a podpora
3-ročná záruka výrobce.
Optimalizace výkonu TRIM, Idle Time Garbage Collection.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.