32S6200 LED HD ANDROID TV TCL

- 17%

ilustrační foto

32S6200 LED HD ANDROID TV TCL
32S6200 LED HD ANDROID TV TCL
32S6200 LED HD ANDROID TV TCL
32S6200 LED HD ANDROID TV TCL
32S6200 LED HD ANDROID TV TCL
32S6200 LED HD ANDROID TV TCL
32S6200 LED HD ANDROID TV TCL
32S6200 LED HD ANDROID TV TCL
32S6200 LED HD ANDROID TV TCL
Obj. číslo
735056108
Výrobce
TCL
Věrnostní body: 269
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

LED SMART televize
TCL 32S6200

32" (80cm) HD Ready Android TV
Rozlišení 1366 × 768 px
300 PPI
Direct LED
Micro Dimming
HDR10
DVB-T2/C/S2 tuner, kodek HEVC (H.265)
Wi-Fi
LAN
2× HDMI
1× USB
CI slot
HbbTV

Bluetooth
DLNA
Zrcadlení obrazu
Ovládání a vyhledávání hlasem (i v češtině)
MagiConnect & Chromecast
párování s mobilním zařízením Android a iOS
Dolby Digital Plus
Hudební výkon 20 W
Operační systém Android TV
Kovový bezrámečkový design
VESA 100x100mm
Energetická třída F
Spotřeba energie 27 kWh/1000 h SDR
Spotřeba energie 42 kWh/1000 h HDR

Multisound – souběžné přehrávání zvuku z připojených sluchátek i vestavěných reproduktorů
TV má možnost přehrávat zvuk zároveň z interních reproduktorů, tak i připojených sluchátek. Obě hladiny hlasitosti lze samostatně regulovat. Po připojení sluchátek a stisknutí tlačítka pro změnu hlasitosti (Volume +, Volume -) lze přepínat mezi sluchátkovou a reproduktorovou úrovní hlasitosti pomocí šipek nahoru a dolů. Jeden člen domácnosti si tak může dopřát hlasitý poslech TV do sluchátek, aniž by musela hrát televize hlasitě.

Podpora aplikací:
O2 TV
YouTube
NETFLIX
Voyo
Prima+
Disney+
HBO Max
SkyShowtime
Skylink Live TV
Amazon Prime Video
Magenta TV
Vodafone TV
SledovaniTV
Canal+
Kodi
OKTAGON TV
Telly
Kuki
Lepší TV
Antik TV
Apple TV
Steam Link
Facebook Watch
Google DUO
Rakuten TV
Google Play Music
Deezer
Spotify
Tidal
VLC Media Player
Twitch
TikTok

Parametry

Druh zboží
Značka
Operační systém
Rozlišení
Energetická třída
Výška
Šířka
Hloubka
Smart TV
USB
Úhlopříčka v palcích
Hmotnost
Typ obrazovky
Úhlopříčka v cm
Tuner pozemní TV (DVB-T)
Tuner kabelové TV (DVB-C)
Satelitní tuner (DVB-S)
Konverze 2D/3D
Přehrává z USB
CI slot
Počet HDMI
Rozměry bez podstavce (VxŠxH)
DLNA
Ethernet (LAN)
Výkon reproduktorů
Spotřeba energie/1000h SDR
Spotřeba energie/1000h HDR
Kvalita obrazu
LED podsvícení
Energetická třída HDR

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28992 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.