42CG5 SMART FHD 200Hz TV T2/C/S2 SHARP
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
42CG5 SMART FHD 200Hz TV T2/C/S2 SHARP
Úžasná obrazová kvalita
Full HD rozlišení 1920 x 1080 na 42" obrazovce pro dokonalý obraz.
200 Hz zpracování vstupního obrazu pro plynulé zobrazení.
Dynamický kontrast 1 000 000:1 pro syté a živé barvy.
Inteligentní funkce
SHARP AQUOS NET + Apps store pro přístup k oblíbeným aplikacím.
Otevřený internetový prohlížeč pro snadné procházení webu.
Netflix, YouTube, Deezer, Chili a další aplikace předinstalované.
Zabudované rozhraní WiFi a WiDi pro snadné připojení k internetu.
Bezdrátové připojení a média přehrávač
Miracast pro bezdrátový přenos obrazu z PC a jiných zdrojů.
DLNA media player pro přehrávání video/foto/hudby.
Podpora formátů AVI/MKV/WMV/ASF/MP4/M4v/RM/RMVB/VOB/TS/M2TS/MPG/FLV/SWF pro video, MP3/M4a/WMA/AAC/AC3/EAC3/LPCM/OGG pro audio a JPG/JPEG/BMP/PNG pro foto.
Vynikající zvuk
Audiosoustava Harman Kardon s výkonem 2 x 10 W pro bohatý zvuk.
DTS Studio Sound a dekodér pro DTS 2.0, Dolby Digital, Dolby Digital +/DTS HD pro kvalitní zvukový zážitek.
Připojení a rozměry
3x HDMI (CEC, ARC), 2x USB, Scart, Komponentní / YPbPr vstup, AV kompozitní vstup + audio, CI+ slot, Výstup pro sluchátka, Optický výstup, RJ 45(LAN) pro široké možnosti připojení.
VESA 200 x 200 pro snadné zavěšení na zeď.
Spotřeba (třída F): 48kWh/1000h pro energeticky úsporný provoz.
Rozměry s podstavcem (ŠxVxH): 952 x 575 x 185mm, Rozměry bez podstavce (ŠxVxH): 952 x 544 x 77 mm pro snadné umístění.
Hmotnost: 6,7kg, pro jednoduchou manipulaci.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.