AVACOM baterie do mobilu Samsung X200, E250 Li-Ion 3, 7V 800mAh (náhrada AB463446BU)

MARATON
- 33%
SLEV

ilustrační foto

AVACOM baterie do mobilu Samsung X200, E250 Li-Ion 3, 7V 800mAh (náhrada AB463446BU)
AVACOM baterie do mobilu Samsung X200, E250 Li-Ion 3, 7V 800mAh (náhrada AB463446BU)
AVACOM baterie do mobilu Samsung X200, E250 Li-Ion 3, 7V 800mAh (náhrada AB463446BU)
Obj. číslo
3474290
OEM
GSSA-E900-S800A
Výrobce
AVACOM
Věrnostní body: 7
3 hodnocení
MARATON SLEVMARATON SLEVMARATON SLEV
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

209 Kč

141 Kč

117 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 142 Kč
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

141 Kč

209 Kč

117 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

AVACOM Baterie pro Samsung X200, E250

AVACOM je přední výrobce a dodavatel baterií na českém i evropském trhu.

Naše baterie vyrábíme z nejkvalitnějších článků pro vysoký výkon a stabilitu.

Informace o baterii

AVACOM vyrábí baterie výhradně z prémiových článků pro vysoký výkon a dlouhou životnost.

Kapacita uvedená na baterii se shoduje s reálnou kapacitou, která je testována hned několikrát.

Baterie jsou osazeny řídicí elektronikou pro bezproblémovou komunikaci s přístrojem.

Zároveň obsahují řadu bezpečnostních prvků, které zabraňují přebíjení, podvybíjení, nabíjení nadlimitním proudem a zkratu.

Technická specifikace

  • Typ článků: Li-Ion
  • Napětí: 3,7V
  • Kapacita: 800mAh

Kompatibilní telefony

  • Samsung B130
  • Samsung B300
  • Samsung B320
  • Samsung B520
  • Samsung C120
  • Samsung C130
  • Samsung C140
  • Samsung C160
  • Samsung C240
  • Samsung C260
  • Samsung C270
  • Samsung C300
  • Samsung C450
  • Samsung D520
  • Samsung D730
  • Samsung E1080
  • Samsung E1107 Guru Solar
  • Samsung E1120
  • Samsung E1310
  • Samsung E1360
  • Samsung E210
  • Samsung E2100
  • Samsung E2210
  • Samsung E250
  • Samsung E3110
  • Samsung E380
  • Samsung E420 Lily
  • Samsung E500 Versus
  • Samsung E900
  • Samsung M150
  • Samsung M200
  • Samsung M310
  • Samsung M3200 Beat S
  • Samsung S3030 Tobi
  • Samsung S3110
  • Samsung S5150 Glamour
  • Samsung X120
  • Samsung X150
  • Samsung X160
  • Samsung X200
  • Samsung X210
  • Samsung X300
  • Samsung X500
  • Samsung X510
  • Samsung X520
  • Samsung X530
  • Samsung X540
  • Samsung X630
  • Samsung X680

Parametry

Druh zboží
Druh příslušenství
Zařízení
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29366 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.