AVACOM baterie do mobilu Sony Ericsson K550i, K800, W900i Li-Ion 3, 7V 950mAh (náhrada BST-33)
220 Kč
180 Kč
149 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AVACOM Baterie pro Sony Ericsson
Výrobce: AVACOM
EAN: 8591849070696
AVACOM, přední výrobce baterií na trhu již 20 let, přináší náhradní baterii pro vaše Sony Ericsson mobilní telefony.
Nejvyšší kvalita pro vaše zařízení
Baterie AVACOM jsou vyráběny z nejkvalitnějších článků, které zaručují vysoký výkon a stabilitu.
Informace o baterii
Typ článků: Li-Ion
Napětí: 3,7V
Kapacita: 950mAh
Kompatibilní PN: BST-33
Bezpečnost na prvním místě
Naše baterie obsahují řadu bezpečnostních prvků, které zabraňují přebíjení, podvybíjení a zkratu.
Kompatibilní s těmito modely Sony Ericsson:
- Aino
- C702
- C901
- C903
- F305
- ...a mnoho dalších
Pro kompletní seznam kompatibilních modelů se podívejte níže.
Seznam kompatibilních modelů
- G502
- G700
- G705
- G900
- J105
- K330i
- K530i
- K550
- K550i
- K630
- K660
- K790
- K800
- K800i
- K810
- K810i
- K818
- M600
- M600i
- M608
- P1i
- P990
- P990i
- Satio
- Satio U1i
- T700
- T715
- U1i
- U10
- V640i
- V800
- V802
- W100i
- W100i Spiro
- W205
- W300
- W300i
- W302
- W395c
- W595c
- W610
- W610i
- W660
- W660i
- W705
- W715
- W800
- W830
- W850
- W850i
- W880
- W880i
- W888
- W890
- W898
- W900i
- W950
- W950i
- W958
- W960i
- X1
- Z250i
- Z320i
- Z530
- Z530i
- Z610
- Z610i
- Z750
- Z780
- Z800ci
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.