Články

5 pravidel pro váš time management

Kdo věčně nic nestíhá, měl by si osvojit základní principy time managementu. Pokud jde o práci, která se týká jen jeho samotného, dá se to...

Může sledování seriálů v pracovní době zvýšit vaši produktivitu?

Načapal vás někdo, jak si pouštíte nový díl Hry o trůny? Možná si nedovedete představit, že byste v pracovní době pařili videohry nebo se...

Proč je doplňování prázdného toneru špatný nápad

Doplňování prázdného toneru svépomocí vás s největší pravděpodobností sice nezabije, ale rozhodně vás ani – řečeno Nietzschem – neposílí....

10 tipů, jak změnit svou kancelář na eco-friendly

Ekologické smýšlení se pomalu, ale jistě vkradlo do našich domácností. Recyklujeme, snažíme se nevytvářet odpad, šetříme energiemi, zkrátka...

Když toner v laserové tiskárně hatí tisk – 5 nejčastějších problémů a jejich řešení

Taky vám vždycky vaše tiskárna vypoví službu v nejméně vhodný okamžik? Člověk by řekl, že snad mají zabudované speciální čipy na to, aby...

7 (ne)tradičních tipů na zvýšení efektivity v práci

Prokrastinace. Slovo, které byste ještě před 10 lety marně hledali ve slovníku cizích slov. Jde o lenost, roztěkanost, neochotu pracovat....