D-Link DGS-1250-52X, 48-port Gigabit Smart Managed Switch with 4x 10G SFP+ ports
16 162 Kč
13 357 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
D-Link DGS-1250-52X je L2/L3 Gigabit Smart Managed switch osazený 48 porty 10/100/1000Base-T RJ-45 a 4 dvourychlostními 1G/10G SFP+ porty pro uplink nebo pro připojení serverů, s podporou Gigabit SFP a 10G SFP+ transceiverů. Série DGS-1250 disponuje komplexní sadou L2 funkcí (např. VLAN, detekce smyček, agregace linek, zrcadlení portů, Spanning Tree protokoly STP/RSTP/MSTP, IGMP/MLD Snooping atd.) a L3 statickým routingem (4 IP interfaces, max. 124/50 IPv4/IPv6 statických záznamů v tabulce). Bezpečnostní funkce (ACL, 802.1x, MAC Security, IP-MAC-Port binding atd.) a funkce řízení kvality služeb QoS zajišťují spolehlivý provoz sítě). Správa přepínače je přes webové rozhraní nebo pomocí SNMP příkazů. Pro kamerové systémy je určen Surveillance Mode režim webového rozhraní a funkce Auto-Surveillance VLAN pro automatické přiřazení prvků kamerových systémů do oddělené VLAN s vyšší prioritou. Pro centrální správu sítě je k dispozici bezplatný SW nástroj D-Link Network Assistant (DNA) a pokročilá platforma D-View7. Série DGS-1250 je cenově efektivní 10G řešení jako páteřní switche pro malé a střední firmy (SMB) nebo jako přístupové switche v podnikových (Enterprise) sítích. Na switche DGS-1250 je záruka 5 let. Při registraci výrobku do Samoobslužného portálu (na www.dlink.com, sekce "Podpora" -> "Potřebujete pomoc?") do 30 dnů od zakoupení pak výrobce poskytuje tzv. omezenou doživotní záruku, která končí 5 let po ukončení prodeje. Po dobu záruky je v ceně také NBD služba pro odeslání náhradní jednotky následující pracovní den, požadavek se zadává přes uvedený Samoobslužný portál. Managed Switches with 10G Uplinks DGS-1250 Series Dostupnost produktu (Revision A): Dostupný Live 48x 1000BASE-T RJ-45 porty 4x 1G/10G SFP+ uplink porty L2 a L3 Lite funkce Plná sada standardizovaných CLI příkazů1, webové rozhraní, konzole port PoE modely s výkonem až 370W Duální firmware a konfigurace Omezená doživotní záruka po registraciParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.