TP-Link OMADA JetStream switch TL-SG2428P (24xGbE, 4xSFP, 24x PoE+, 250W)
9 639 Kč
8 271 Kč
6 836 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link JetStream switch TL-SG2428P
Produktové číslo: TL-SG2428P
EAN: 6935364030650
Vlastnosti produktu
Typ zařízení: 28portový gigabitový inteligentní switch
Počet portů PoE+: 24
Rozpočet napájení PoE: 250 W
Připojení: 24 gigabitových portů PoE+ a 4 sloty SFP
Integrace: Platforma Omada SDN
ZTP: Funkce Zero-Touch Provisioning
Správa: Centralizovaná cloudová správa a inteligentní monitorování
Statické směrování: Optimalizace toku dat v lokální síti
Zabezpečení
Strategie: IP-MAC binding, ACL, zabezpečení portů, ochrana proti DoS útokům, Storm Control, DHCP Snooping, 802.1X a Radius autentizace
Optimalizace přenosu
Hlas a video: L2/L3/L4 QoS a IGMP Snooping funkce
Podpora IPv6: Duální zásobník IPv4/IPv6, MLD Snooping, IPv6 Neighbor Discovery
Technické specifikace
Rozměry: 17.3 × 8.7 × 1.73 in (440 × 220 × 44 mm)
Montáž: Rack Mountable
Maximální spotřeba energie: 32.1 W (110 V/ 60 Hz bez připojených PD) / 308.6 W (110 V/ 60 Hz s připojenými PD o výkonu 250 W)
Maximální odvod tepla: 109.53 BTU/h (bez připojených PD) / 1052.94 BTU/h (s připojenými PD o výkonu 250 W)
Switching kapacita: 56 Gbps
Packet Forwarding Rate: 41.7 Mpps
MAC Address Table: 8K
Software
Ovládání: Omada App
Centralizovaná správa: Omada Cloud-Based Controller, Omada Hardware Controller (OC300, OC200), Omada Software Controller
Cloud Access: Ano
Zero-Touch Provisioning: Ano
Certifikace
Certifikáty: CE, FCC, RoHS
Obsah balení
- TL-SG2428P
- Síťový kabel
- Instalační průvodce
- Rackmount Kit
- Gumové nožičky
Systémové požadavky
Operační systémy: Microsoft Windows XP, Vista™, Windows 7, Windows 8, Windows 10, MAC OS, NetWare, UNIX, Linux
Provozní podmínky
Provozní teplota: 0–50 °C (32–122 °C)
Skladovací teplota: -40–70 °C (-40–158 °F)
Provozní vlhkost: 10–90% RH nekondenzující
Skladovací vlhkost: 5–90% RH nekondenzující
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.