Emos teploměr E0107T bezdrátový + čidlo
629 Kč
517 Kč
427 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Teploměr E0107T hodiny řízené DCF signálem (24h formát) vnitřní teplota -9°C až +50°C, venkovní teplota -50°C až +70°C, rozlišení 0,1 °C, možnost nastavení jednotky teploty °C/°F záznam min. a max. hodnoty vnitřní a venkovní teploty modré podsvícení displeje možnost připojit 1 čidlo (součástí dodávky) dosah čidla až 60 m ve volném prostoru, 433 MHz napájení teploměru: 2 x 1,5V AAA (nejsou součástí dodávky) napájení čidla: 2 x 1,5V AAA (nejsou součástí dodávky) rozměr teploměru: 82 x 152 x 25 mm, 155 g (bez baterií), rozměr displeje 54 x 74 mm rozměr čidla: 60 x 95 x 27 mm, 54g (bez baterií), rozměr displeje 18 x 10 mm prodejní obal: 1 ks, krabička Základní pravidla pro používání teploměrů: Nutno umístit na severní stranu domu, ne na jih, kde svítí slunce (zobrazované teploty by byly zkreslené). Na čidlo nesmí přímo pršet - umístit pod špaletu okna, na balkon, pod krov, přístřešek apod. Použití předepsaných baterií - do čidel nepoužívat dobíjecí baterie, protože mají nižší napětí (1,2V). Použít alkalické baterie s napětím 1,5V. Jakékoliv kovové předměty snižují vysílaný výkon. Proto nestavějte čidlo na parapet a jiné kovové konstrukce apod. Mít na paměti, že teplota nad zemí a ve výšce několika metrů není stejná! Dosah vysílání závisí na místních podmínkách a elektromagnetickém rušení v místě použití. Při průchodu přes stavební konstrukce dochází k tlumení radiových vln a dosah rapidně klesá. Někdy dělají problém i zatažené žaluzie. Pozor na topení v podlahách, kde pod ním je hliníková folie - signál je odstíněn. Při výměně baterií vložte nové baterie do stanice i čidla, čidlo ponechte v blízkosti teploměru několik minut, než se na teploměru zobrazí údaje z čidla. Výhody a přidaná hodnota Hodiny, vnitřní a venkovní teplota, záznam max/min teploty.Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.