EPSON tiskárna ink EcoTank Mono M3170, 4v1, A4, 39ppm, USB, Wi-Fi, Duplex, ADF
8 730 Kč
8 534 Kč
7 053 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EPSON EcoTank Mono M3170
4v1, A4, 39ppm, USB, Wi-Fi, Duplex, ADF
Výhody produktu
- Snížení nákladů na tisk: Díky technologii EcoTank 4 v 1.
- Spolehlivost a odolnost: Záruka jeden rok nebo 100 000 stran.
- Nižší spotřeba energie: Ušetřete až 95 % spotřeby energie.
- Úspora času: Díky oboustrannému tisku, zásobníku na 250 listů papíru, ADF a barevnému dotykovému panelu 6,1 cm.
- Rychlý tisk v profesionální kvalitě: Rychlost tisku 20 str./min, nulová doba zahřívání, tisková hlava PrecisionCore, fax.
Technické specifikace
Tisk
Rychlost tisku: 39 Str./min Černobíle (obyčejný papír)
Rychlost oboustranného tisku: 9 A4 str./min. Černobíle
Barvy: Černá
Skenování
Rychlost jednostranného skenování (A4 černobíle): 200 dpi (with ADF); , 7 ipm with ADF scan
Skenovací rozlišení: 1.200 dpi x 2.400 dpi (horizontálně x vertikálně)
Faxování
Typ faxu: Černobílé i barevné faxování bez nutnosti zapínat počítač
Rychlost odesílání faxu: až 33,6 kb/s / přibl. 3 s/stránku
Zpracování papíru/médií
Počet zásobníků papíru: 1
Duplexní tisk: Ano
Automatický podavač dokumentů: 35 Strany
Kapacita zásobníku papíru: 250 Listy Standardní, 250 Listy max
Obecné informace
Spotřeba energie: 12 W (samostatné kopírování, vzor ISO/IEC 24712), 0,9 W (úsporný režim), 5,4 W Připraveno, 0,2 W (vypnutí), TEC 0,3 kWh/week
Rozměry výrobku: 375 x 347 x 346 mm (šířka x hloubka x výška)
Hmotnost výrobku: 7,3 kg
Rozhraní: USB, Ethernet, Wi-Fi, Wi-Fi Direct
Záruka: 12 měsíců u dodavatele, 100.000 Strany
Co je v krabici
- X2 ink bottles
- Záruční dokument
- Hlavní zařízení
- Napájecí kabel
Rozměry balení
Šířka: 41 cm
Výška: 42 cm
Délka: 44 cm
Váha: 9,3 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.