EPSON tiskárna ink EcoTank L3250, 3v1, A4, 1440x5760dpi, 33ppm, USB, Wi-Fi
4 830 Kč
4 629 Kč
3 825 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EPSON tiskárna EcoTank L3250, 3v1
EAN: 8715946684208
Vysoce kvalitní tisk za nízké náklady. Ideální pro moderní domácnosti.
Úspora nákladů
Ušetřete až 90% nákladů na tisk.
Balení obsahuje
- Inkoust na 8 100 stran černobíle
- Inkoust na 6 500 stran barevně
Technologie
Metoda tisku: Tisková hlava Epson Micro Piezo™
Inkoustová technologie: Dye Ink
Tiskové rozlišení: 5.760 x 1.440 dpi
Multifunkce: Tisk, Skenování, Kopírování
Tisk
Počet barev: 4 barvy
Rychlost tisku ISO/IEC 24734: 10 Str./min Černobíle, 5 Str./min Barevně
Skenování
Skenovací rozlišení: 1.200 x 2.400 dpi
Výstupní formáty: BMP, JPEG, PICT, TIFF, multi-TIFF, PDF, PNG
Zpracování papíru/médií
Počet zásobníků papíru: 1
Duplexní tisk: Manuální
Kapacita zásobníku papíru: 100 listů - Standardní
Obecné informace
Spotřeba energie: 12 W (samostatné kopírování, vzor ISO/IEC 24712), 0,7 W (úsporný režim)
Rozměry výrobku: 375 x 347 x 179 mm (šířka x hloubka x výška)
Hmotnost výrobku: 3,9 kg
Kompatibilita
Kompatibilní operační systémy: Mac OS X 10.6.8 or later, Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows Server 2008 (32/64bitová verze), Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012 (64bit), Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Vista, Windows XP Professional x64 Edition SP2 or later, Windows XP SP3 or later (32-bit), Windows Server 2003 R2, Windows Server 2003 SP2 or later
Rozhraní: USB, Wi-Fi, Wi-Fi Direct
Záruka
Záruka: 12 měsíců u dodavatele, 30.000 stran
Co je v krabici
- 4 samostatné 65ml lahvičky s inkoustem (černá, azurová, žlutá a purpurová) a 1 náhradní lahvička s černým inkoustem
- Ovladače a pomocné programy (CD)
- Hlavní zařízení
- Napájecí kabel
- Návod k instalaci
- Záruční dokument
Rozměry balení
Šířka: 41 cm
Výška: 24 cm
Délka: 44 cm
Váha: 5,82 kg
Parametry
Recenze produktu EPSON tiskárna ink EcoTank L3250, 3v1, A4, 1440x5760dpi, 33ppm, USB, Wi-Fi
Tyto recenze napsali zákazníci, kteří si tento produkt zakoupili přes TonerPartner.cz nebo přes Heureka.cz
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.