EPSON tiskárna ink EcoTank L4260, 3v1, A4, 1440x5760dpi, 33ppm, USB, Wi-Fi
7 230 Kč
6 998 Kč
5 783 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EPSON EcoTank L4260 - Multifunkční tiskárna s inkoustovými nádržkami
Objevte efektivitu tisku s tiskárnou EPSON EcoTank L4260.
Úspora nákladů na tisk
Ušetřete až 90% nákladů na tisk s touto bezdrátovou multifunkční tiskárnou.
Snadné doplňování inkoustu
Integrované inkoustové nádržky s velkoobjemovými lahvičkami s inkoustem se snadno doplňují.
Oboustranný tisk
Flexibilní funkce připojení a oboustranný tisk pro kvalitní výtisky za nízké náklady.
Vysoká výtěžnost inkoustu
Inkoust na 14 000 stran černobíle a 5 200 stran barevně.
Aplikace Epson Smart Panel
Bezdrátové nastavení, sledování, tisk, skenování a další funkce z vašeho chytrého zařízení.
Technické specifikace
Metoda tisku
Tisková hlava Epson Micro Piezo™.
Konfigurace trysek
180 trysek černá, 59 trysek pro každou barvu.
Inkoustová technologie
Černé pigmentové a barevné inkousty.
Tiskové rozlišení
5.760 x 1.440 dpi.
Multifunkce
Tisk, Skenování, Kopírování.
Rychlost tisku
33 Str./min Černobíle, 15 Str./min Barevně.
Skenování
Rychlost jednostranného skenování 200 dpi; 11 sec. s plochým skenem.
Zpracování papíru/médií
Automatický oboustranný tisk (A4, obyčejný papír), Tisk bez okrajů.
Spotřeba energie
12 W (samostatné kopírování, vzor ISO/IEC 24712), 0,7 W (úsporný režim).
Rozměry výrobku
375 x 347 x 187 mm (šířka x hloubka x výška).
Hmotnost výrobku
5,4 kg.
Kompatibilní operační systémy
Mac OS X 10.6.8 or later, Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows Server 2008.
Rozhraní
USB, Wi-Fi, Wi-Fi Direct.
Barva
Černá.
Záruka
12 měsíců u dodavatele, 30.000 stran.
Co je v krabici
- 1 sada inkoustu (1 × 127 ml BK, 3 × 70 ml CMY) + Extra Black
- Ovladače a pomocné programy (CD)
- Hlavní zařízení
- Napájecí kabel
- Návod k instalaci
- Záruční dokument
Rozměry balení
Šířka: 42 cm, Výška: 27,5 cm, Délka: 45 cm, Váha: 7,74 kg.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.