EPSON tiskárna ink EcoTank L6460, 3v1, A4, 1200x4800dpi, 37ppm, USB, Duplex
9 930 Kč
9 450 Kč
7 810 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EPSON EcoTank L6460
Výkonná a ekonomická tiskárna pro domácí kanceláře a malé firmy.
Úspora nákladů
Ušetřete díky nízkým nákladům na tisk a rychlému tisku bez výměny kazet.
Snadná manipulace
Přední podavač papíru s kapacitou 250 listů, dotykový LCD displej a automatický podavač dokumentů pro pohodlný tisk bez přerušení.
Vlastnosti tiskárny
- Rychlost tisku: Až 17 obr./min
- Inkoustový tankový systém: Nízké náklady na stránku
- Přední inkoustová nádržka: Jednoduché doplňování inkoustu
- Připojení: Wi-Fi, Wi-Fi Direct, ethernet
Technické specifikace
- Metoda tisku: Tisková hlava PrecisionCore™
- Inkoustová technologie: Pigmentový inkoust
- Tiskové rozlišení: 4.800 x 1.200 dpi
- Funkce: Tisk, skenování, kopírování
Skenování
- Rychlost skenování (A4, černobíle): 200 dpi; 6 ipm
- Rychlost skenování (A4, barevně): 200 dpi; 5 ipm
- Typ skeneru: Contact image sensor (CIS)
Zpracování papíru
- Počet zásobníků papíru: 1
- Duplexní tisk: Ano (A4, obyčejný papír)
- Automatický podavač dokumentů: 35 stran
Obecné informace
- Spotřeba energie: 12 W (kopírování), 0,9 W (úsporný režim)
- Rozměry výrobku: 346 x 375 x 347 mm
- Hmotnost výrobku: 7,3 kg
Kompatibilita
Podpora pro Windows a Mac OS. Tisk z mobilních zařízení přes Epson Connect a Apple AirPrint.
Obsah balení
- Hlavní zařízení
- Napájecí kabel
- Návod k instalaci
- 1 sada inkoustu (1 × 127 ml BK, 3 × 70 ml CMY) + Extra Black
- Ovladače a pomocné programy (CD)
Rozměry balení
Šířka: 41 cm, výška: 43 cm, délka: 44 cm, váha: 9,67 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.