EZVIZ DB2 2K (3MP)
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
DB2 Baterií napájený vstupní videozvonek Zjistěte, kdo po vás co chce dříve, než otevřete dveře EZVIZ DB2 je 100 % bezdrátová zvonková sada, jež uspokojí veškeré vaše potřeby, ochranou předních dveří počínaje a komunikací konče. Navzdory své výjimečně snadné instalaci a spolehlivému užití za každého počasí nabízí tento dveřní zvonek spoustu užitečných funkcí, včetně širokého záběru v rozlišení 2K a inteligentní detekce pohybu. KLÍČOVÉ VLASTNOSTI *rozlišení 2K *inteligentní detekce pohybu osob *vysoce široký záběr v rozsahu 176° *dobíjecí lithiová baterie o kapacitě 5 200 mA *integrovaný Wi-Fi alarm (podporuje ukládání na kartu MicroSD o kapacitě až 256 GB) *široká škála vyzváněcích tónů *infračervené noční vidění (až 5 m) *výstraha při neoprávněné manipulaci *voděodolný design *komprese videa H.265 KAMERA *obrazový snímač: Snímač CMOS 1/2,7“ s progresivním skenem (podporuje nízkou světelnou citlivost) *čočka: 2,0 mm se zobrazovacím úhlem F2.0: 176° (Diagonálně) *den a noc: IR-cut filtr s automatickým spínáním PARAMETRY VIDEA *max. rozlišení: 2 000 X 1504 *snímkový kmitočet: Max: 15 snímků za vteřinu, samoadaptivní, během síťového přenosu *komprese videa: H.265/H.264 *DNR: 2D/3D DNR SENZOR PIR *detekční úhel: 100° *odesílací vzdálenost: max. 5 m *citlivost: uživatelsky nastavitelná (vysoká, střední, nízká) ROZHRANÍ *audiovstup: vestavěný mikrofon s vysokou citlivostí *audiovýstup: vestavěný reproduktor s vysokou citlivostí *tlačítko restartu: ano SÍŤOVÉ PARAMETRY *protokol: EZVIZ Cloud Proprietary Protocol *protokol rozhraní: EZVIZ Cloud Proprietary Protocol PARAMETRY WI-FI *standard: IEEE802.11b, 802.11g, 802.11n *kmitočtové pásmo: 2,4–2,4835 GHz *šířka kanálu: Podpora 20 MHz *zabezpečení: 64-/128bitový WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK *přenosová rychlost: 11b: 11 Mb/s, 11g : 54 Mb/s, 11n :150Mb/s FUNKCE *inteligentní alarm: PIR + detekce pohybu lidské postavy *výstraha při neoprávněné manipulaci: Zvuková a světelná výstraha při odmontovávání (podporuje výstrahy zasílané na inteligentní telefon) *video Intercom: Vzdálený dvoucestný videohovor OBECNÉ PARAMETRY *provozní podmínky: -20°C ~ 50°C ( -4°F až 122°F ), vlhkost 95% či méně (bez kondenzace) *kapacita baterie: 5 200 mAh *spotřeba elektrické energie: max. 2 W *krytí IP: IP65 *rozměry: 150 × 58 × 32 mm *hmotnost: 241,35 g SIRÉNA *rozměry: 100 x 55 x 35 mm *napájení: AC 110~240 V *standard Wi-Fi: IEEE802.11b, 802.11g, 802.11n *vyzváněcí tón: Podporuje 20 vyzváněcích tónů s nastavitelnou hlasitostí *audiovýstup: 72 dB do 1 m *skladování: Podporuje ukládání na kartu MicroSD o kapacitě až 256 GB *hmotnost: 120 g OBSAH BALENÍ *Video dveřní zvonek DB2 *Siréna *Montážní destičky *Sklopené montážní destičky (2) *Šroubovák a sady šroubů (2) *Pěnová nálepka *Desková pěna *Vrtáky *Pin *Konektory s kabelem ve tvaru U a kabelové konektory (3) *Napájecí kabel *Rychlý návod *Instalační návod *Informace o předpisechParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.