Viking solární outdoorová HD kamera HDs02 4G
5 990 Kč
4 401 Kč
3 637 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Viking HDs02 4G: Solární HD kamera pro zabezpečení
Kód produktu: 8595656507116
Nezávislá na elektrické síti
Solární HD kamera Viking HDs02 4G je ideální pro zabezpečení prostorů bez přístupu k elektrické síti. Díky třem solárním panelům je kamera plně nezávislá na elektrické síti.
4G připojení a Full HD rozlišení
Připojení kamery je zajištěno 4G modemem. Nabízí vysoké rozlišení Full HD 1080P (1920x1080 pixel), které poskytuje věrný obraz.
Ukládání záznamu a online sledování
Nahrané video se kóduje do formátu H.265 a H.264+. Video můžete buď ukládat na TF kartu, cloud, nebo pomocí aplikace sledovat on-line.
Dlouhá výdrž a šetrnost k energii
Díky své integrované baterii (30 000mAh) a funkci automatického uspání šetří spotřebu energie a vydrží pořizovat záznam i v době, kdy není slunečný den.
Motorizovaný pohon a vzdálený přístup
Díky motorizovanému pohonu je možné kamerou otáčet až 350° horizontálně a 90° vertikálně. Aplikace UBox umožní pohodlný vzdálený přístup a ovládání kamery.
Noční vidění a obousměrný přenos zvuku
Kamera je vybavena IR nočním viděním a LED diodami s dosahem 30m pro lepší viditelnost v noci. Dále je vybavena mikrofonem i reproduktorem pro obousměrný přenos zvuku.
Ochrana IP66
Ochrana IP66 zaručí bezpečné užívání kamery i v dešti (platí pouze v případě, že jsou všechny vstupní i výstupní konektory zakryté např. silikonovým ochranným krytem).
Technické specifikace:
- Typ senzoru: 2.0MP 1/2.7" CMOS
- SIM karta: Nano SIM
- Rozlišení záznamu: 1920*1080
- Kapacita baterie: 30000mAh
- Výkon solárního panelu: 22W
- Noční mód: ANO
- Podpora TF karty: ANO(16GB-128GB)
- Pracovní teplota: -10~60 ° C
- Spotřeba v pohotovostním režimu: 0,05W
- Ochrana: IP66
- Rozměry: 235*240*115mm
- Hmotnost: 2Kg
- Úhel záběru: 350°/90°
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.