3mk ochrana kamery Lens Protection Pro pro Apple iPhone 15, Yellow
373 Kč
151 Kč
125 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Lens Protection Pro
Silná ochrana pro krásné snímky
Výjimečná tvrdost – focení za všech podmínek
Dokonale přizpůsobení – ochrana bez omezení kvality fotografií
Výjimečná jednoduchost – blesková montáž
Foťte bez rizika
Okamžik nepozornosti a Váš iPhone je na asfaltu. Vydrží náročná elektronika foťáku v mobilu takový náraz? Radši neriskujte a nezkoušejte to. Pohled na rozbitý objektiv iPhonu opravdu bolí. Proto jsme vytvořili super silné sklo s tvrdostí 9H, které chrání objektiv a absorbuje rázovou energii při pádu z výšky. S Lens Protection Pro můžete fotit tak často, jak budete chtít, a to i když Váš iPhone bude každou chvíli konfrontován s tvrdou realitou chodníků a turistických tras.
Noste mobil, kde chcete
Nízká kvalita fotografií z iPhonu. Není to možné? Je, když je poškrábaný objektiv. S Lens Protection Pro už nic nepoškrábe objektiv Vašeho IPhonu, tedy kromě diamantu. Toho je dosaženo díky nejvyššímu koeficientu tvrdosti 9H. V praxi to znamená, že naše sklo ochrání objektiv telefon před agresivní krásou klíčů nebo šroubováku v kapse. Noste iPhone, kde chcete, dokonce i v batohu s kovovými věcmi, a užívejte si krásné fotografie. S Lens Protection Pro je to možné!
Chraňte bez obav o kvalitu fotografií
Víme, že ochranná skla na objektiv v mobilu můžou zničit radost z focení. Špatně sedící, příliš tlusté, netransparentní. Proto jsme při vývoji Lens Protection Pro vsadili na nejvyšší kvalitu. Ve výsledku je naše sklo optimálně přizpůsobeno foťáku iPhonu, úplně překrývá objektiv a nezvyšuje tloušťku telefonu. Fotky jsou krásné jako vždy a ochrana je silná jako nikdy.
Blesková montáž
Velkou výhodou Lens Protection Pro je rychlá a snadná montáž. Neradi ztrácíme čas s nudnou prací, jako je lepení sklíčka na sklíčko. A už vůbec nechceme nic odlepovat a lepit zpět. Naštěstí montáž našeho sklíčka je velmi jednoduchá. Tento úkol Vám usnadní speciální montážní rámeček pro určitý model chytrého telefonu. Očistíte, přiložíte, upravíte polohu, přitlačíte a máte hotovo. Stačí okamžik, aby objektiv Vašeho iPhonu získal úplnou ochranu proti rozbití a poškrábání.
Technické specifikace
- Typ ochrany - Sklo + hliník
- Odolnost proti poškrábání (tvrdost) - 9H
- Tloušťka - 0,04 mm
- Záruka - 12 měsíců
- Použité technologie - Oleofobní vrstva, lepidlo Inviscid-Sil™, ochrana plného krytu z hliníkové slitiny proti poškrábání, ochrana proti otiskům prstů, montážní rám
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.