3mk ochranná folie Silky Matt Privacy pro Apple iPhone 12 Pro
463 Kč
383 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Chrání soukromí pod úhlem 30°
Fólie na ochranu soukromí 3mk Silky Matt Privacy™ je určena pro uživatele chytrých telefonů, kteří chtějí mít soukromí a pohodlí při používání telefonu na veřejných místech. Díky použití filtru pro ochranu soukromí je obsah zobrazený na displeji účinně chráněn před zvědavými pohledy kolemjdoucích. Obraz je rozmazán a ztmaven pod úhlem 30°. Nikdo z kolemjdoucích neuvidí, co právě děláte na svém smartphonu. Důvěrné informace si ponecháte pro sebe.
Snižuje odrazy a otisky prstů
3mk Silky Matt Privacy™ se vyznačuje dokonalou průhledností a jedinečnou matnou povrchovou úpravou, která s sebou přináší řadu praktických výhod. Za prvé, matný povrch je zodpovědný za eliminaci odlesků, takže můžete volně, bez namáhání zraku, ovládat svůj smartphone na slunných místech, například v parku. Za druhé zabraňuje vzniku nevzhledných otisků prstů, takže můžete těžit z čistého a elegantního hardwaru. Za třetí, matný povrch je úžasně hedvábný na dotek, takže práce s telefonem se stane neuvěřitelným potěšením. Za čtvrté, technologie 3mk Silky Matt Privacy™ nezpůsobuje efekt „slepoty“, takže vše jasně vidíte.
Vylepšuje displej až o 250 %
S technologií 3mk Silky Matt Privacy™ jde péče o vaše soukromí ruku v ruce s péčí o vaše cenné vybavení. Nemusíte si vybírat, na kterém aspektu vám záleží více. Fólie chrání displej vašeho chytrého telefonu před poškrábáním a dalším poškozením, ke kterému často dochází při každodenním používání telefonu. Zaručuje zpevnění displeje až o 250 %. Přesné přilnutí výrobku k okrajům zvyšuje úroveň ochrany a zajišťuje dokonalý vizuální efekt.
Mokrá instalace - snadná a bezpečná
Fólie na ochranu soukromí 3mk Silky Matt Privacy™ v sobě skrývá další důležitou výhodu - rychlou a bezproblémovou instalaci. Nepotřebujete žádné zkušenosti, nářadí ani speciální podmínky, abyste si fólii na displej svého chytrého telefonu mohli sami precizně nainstalovat. Mokrá aplikace vyjde vždy dokonale a je pro zařízení 100% bezpečná. Montážního gelu použijete tak málo, že nehrozí žádné "zaplavení" telefonu. (Výrobek nefunguje se čtečkami otisků prstů umístěnými pod displejem.)
Sada obsahuje
- 1 ks Silky Matt Privacy™
- stěrku
- hadřík
- 10 ml gelu
- vlhký hadřík
Mohlo by Vás zajímat
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

