3mk ochranná folie Silky Matt Privacy pro Honor 90

ilustrační foto

3mk ochranná folie Silky Matt Privacy pro Honor 90
Obj. číslo
314042860
OEM
5903108630955
Výrobce
3mk
Věrnostní body: 23
0 hodnocení
Skladem 4 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

463 Kč

383 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 403 Kč
Skladem 4 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

463 Kč

383 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Popis a parametry

Chrání soukromí pod úhlem 30°

Fólie na ochranu soukromí 3mk Silky Matt Privacy™ je určena pro uživatele chytrých telefonů, kteří chtějí mít soukromí a pohodlí při používání telefonu na veřejných místech. Díky použití filtru pro ochranu soukromí je obsah zobrazený na displeji účinně chráněn před zvědavými pohledy kolemjdoucích. Obraz je rozmazán a ztmaven pod úhlem 30°. Nikdo z kolemjdoucích neuvidí, co právě děláte na svém smartphonu. Důvěrné informace si ponecháte pro sebe.

Snižuje odrazy a otisky prstů

3mk Silky Matt Privacy™ se vyznačuje dokonalou průhledností a jedinečnou matnou povrchovou úpravou, která s sebou přináší řadu praktických výhod. Za prvé, matný povrch je zodpovědný za eliminaci odlesků, takže můžete volně, bez namáhání zraku, ovládat svůj smartphone na slunných místech, například v parku. Za druhé zabraňuje vzniku nevzhledných otisků prstů, takže můžete těžit z čistého a elegantního hardwaru. Za třetí, matný povrch je úžasně hedvábný na dotek, takže práce s telefonem se stane neuvěřitelným potěšením. Za čtvrté, technologie 3mk Silky Matt Privacy™ nezpůsobuje efekt „slepoty“, takže vše jasně vidíte.

Vylepšuje displej až o 250 %

S technologií 3mk Silky Matt Privacy™ jde péče o vaše soukromí ruku v ruce s péčí o vaše cenné vybavení. Nemusíte si vybírat, na kterém aspektu vám záleží více. Fólie chrání displej vašeho chytrého telefonu před poškrábáním a dalším poškozením, ke kterému často dochází při každodenním používání telefonu. Zaručuje zpevnění displeje až o 250 %. Přesné přilnutí výrobku k okrajům zvyšuje úroveň ochrany a zajišťuje dokonalý vizuální efekt.

Mokrá instalace - snadná a bezpečná

Fólie na ochranu soukromí 3mk Silky Matt Privacy™ v sobě skrývá další důležitou výhodu - rychlou a bezproblémovou instalaci. Nepotřebujete žádné zkušenosti, nářadí ani speciální podmínky, abyste si fólii na displej svého chytrého telefonu mohli sami precizně nainstalovat. Mokrá aplikace vyjde vždy dokonale a je pro zařízení 100% bezpečná. Montážního gelu použijete tak málo, že nehrozí žádné "zaplavení" telefonu. (Výrobek nefunguje se čtečkami otisků prstů umístěnými pod displejem.)

Sada obsahuje

  • 1 ks Silky Matt Privacy™
  • stěrku
  • hadřík
  • 10 ml gelu
  • vlhký hadřík

Mohlo by Vás zajímat

Shop roku 2024
Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Parametry

Druh příslušenství
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 33767 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 56000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

92% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.