50EQ3EA BL ANDROID Q-LED DLB ATMOS SHARP
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
4K QLED Smart Android TV
Sharp 50EQ4EA SL
VIDEO
ULTRA HD ANDROID SMART Quantum Dot televizor s úhlopříčkou 50" (126 cm)
4K rozlišení 3840 x 2160
Podsvícení Quantum Dot
Celohliníkový tenký bezrámový design
Digitální tuner DVB-T/T2/C/S/S2 (T2 HEVC H.265)
Automatické ladění Skylink FASTSCAN
Dynamický kontrast 1 000 000:1
Active Motion 1000Hz s aktivním obvodem pro hladký a plynulý pohyb
HDR10, HLG, Dolby Vision
Kvalitní audiosystém Harman/Kardon s výkonem 2 x 15 W
Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby AC-4, Dolby Atmos, DTS:X, DTS Virtual:X
HLAVNÍ FUNKCE
Vestavěný ekvalizér
Ovládání hlafsem
OS - Android 11
Podporované aplikace Netflix, Youtube, Google Play Movies & TV, Google Play Store, Prime Video
WiFi a Bluetooth
Možnost stahování internetových aplikací
EPG
HBB TV
PODPOROVANÉ FORMÁTY
Video MKV, MP4, MOV, AVI, MPG, MPEG, 3GP, 3GPP, ASF, FLV, WEBM, VOB, DAT, TS, TRP, TP
Audio MP3, M4A, AAC, AC3, EAC3, DTS, WAV, FLAC, LPCM
Foto JPG, JPEG, BMP, PNG, GIF, MPO
KONEKTIVITA
4x HDMI (podpora 4K@60Hz(HDMI2.1)), ARC, CEC, eARC, ALLM
2x USB (USB 4K Video )
1x slot na microSD
CI+ slot
YPbPr vstup
Mini AV kompozitní
Audio výstup
Výstup pro sluchátka 3,5mm jack
Optický digitální výstup
LAN
VESA 200 x 200
Třída G
Spotřeba 84kWh/1000h, HDR: 125kWh/1000h
Rozměry bez podstavce (ŠxVxH): 1132,2 x 668,7 x 60mm
Rozměry s podstavcem (ŠxVxH): 1132,2 x 738,9 x 232mm
Hmotnost: 11,8 kg
Rozměr stojanu 520 x 232 mm
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.