APPLE AirTag (1 Pack)
890 Kč
767 Kč
634 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AirTag (1 Pack)
K provozu využívá AirTag standardní, lehce vyměnitelnou baterii. Přináší přitom výdrž jednoho roku. Až bude čas na výměnu, řekne vám to váš iPhone.
Prozvoňte AirTag
Nemůžete najít peněženku? Pokud k ní máte připevněný AirTag, můžete ji jednoduše prozvonit, neboť disponuje reproduktorem. Stačí si v iPhonu či iPadu otevřít panel Předměty.
iPhone vás navede
Ultraširokopásmová technologie v AirTagu znamená, že vás k němu dokáže iPhone (přesné hledání podporují tyto iPhony: iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone 12, iPhone 12 mini, iPhone 12 Pro a iPhone 12 Pro Max) dovést v případě, že je někde poblíž. Nalézt ztracený předmět lze ale i na kilometry daleko. AirTag totiž využívá síť služby Najít, která obsahuje stovky miliónů iPhonů, iPadů a Maců po celém světě. Ty vám pomohou AirTag najít kdykoli a kdekoli.
Princip fungování
Zařízení pracuje tak, že vysílá zabezpečený Bluetooth signál, který mohou kompatibilní zařízení v okolí zapojená do služby Najít signál zachytit a nahlásit polohu AirTagu do iCloudu. Vám se pak okamžitě objeví v aplikaci Najít. Vše je samozřejmě zcela anonymní, automatizované a zašifrované.
Režim ztraceného zařízení
AirTag je možné, stejně jako další zařízení Apple, přepnout do režimu ztraceného zařízení. Jakmile na něj narazí jiné zařízení připojené do sítě, dostanete automaticky upozornění, případně lze nastavit zařízení tak, aby se nálezci objevily vaše kontaktní údaje po přiblížení se s mobilem vybaveným NFC.
Důraz na soukromí
Apple, jak je u něj zvykem, klade maximální důraz na soukromí. Polohu vašeho AirTagu tak vidíte samozřejmě pouze vy a vaše data o poloze se do něj neukládají. Samozřejmě jsou anonymní i zařízení, která vám pomohou ztracený AirTag nalézt. Nikdo jiný samozřejmě váš AirTag najít nemůže – veškerá data jsou šifrovaná.
Intuitivní obsluha
K nastavení a připojení AirTagu k iPhonu či iPadu stačí jediné klepnutí. Následně už jej pouze pojmenujete a připevníte k předmětu, ke kterému potřebujete. Oznámení o AirTagu vám pak mohou poskytovat i Apple Watch.
Specifikace
Bezdrátové technologie | |
---|---|
Bezdrátové technologie | Bluetooth, GPS |
Vlastnosti | |
Funkce | Nalezení polohy, Vyhledávání zařízení, Zvuková signalizace |
Stupeň krytí | IP67 |
Konektivita | |
Podporované OS | iOS |
Baterie | |
Typ | CR2032 |
Výdrž | 12 měsíců |
Rozměry | |
Šířka | 31,9 mm |
Hloubka | 8 mm |
Výška | 31,9 mm |
Hmotnost | 11 g |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.