Baseus Golden Contactor duální adaptér do automobilu USB-A QC + USB-C 40W, šedá

- 28%

ilustrační foto

Baseus Golden Contactor duální adaptér do automobilu USB-A QC + USB-C 40W, šedá
Baseus Golden Contactor duální adaptér do automobilu USB-A QC + USB-C 40W, šedá
Baseus Golden Contactor duální adaptér do automobilu USB-A QC + USB-C 40W, šedá
Baseus Golden Contactor duální adaptér do automobilu USB-A QC + USB-C 40W, šedá
Baseus Golden Contactor duální adaptér do automobilu USB-A QC + USB-C 40W, šedá
Baseus Golden Contactor duální adaptér do automobilu USB-A QC + USB-C 40W, šedá
Baseus Golden Contactor duální adaptér do automobilu USB-A QC + USB-C 40W, šedá
Baseus Golden Contactor duální adaptér do automobilu USB-A QC + USB-C 40W, šedá
Baseus Golden Contactor duální adaptér do automobilu USB-A QC + USB-C 40W, šedá
Baseus Golden Contactor duální adaptér do automobilu USB-A QC + USB-C 40W, šedá
Obj. číslo
31072668
OEM
CCJD-0G
Výrobce
Baseus
Věrnostní body: 14
4 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Nabíječka do auta Baseus USB + USB-C QC3.0 PD 40W

Nabíječka Baseus je velmi užitečné zařízení ve vozidle, které zajistí rychlé nabíjení smartphonu pomocí konektorů USB-A a USB typu C (20 W + 20 W). Nabíječka podporuje standard rychlého nabíjení Quick Charge 3.0 a PowerDelivery 20 W.

Díky kompaktním rozměrům můžeme nabíječku vzít kamkoli a užívat si její univerzální použití v jakémkoli vozidle. Ergonomická konstrukce a moderní design odlišují nabíječku od ostatních produktů. Zařízení je díky použitým řešením mimořádně užitečným gadgetem během jakékoli cesty, ať už obchodní nebo turistické. Integrované LED podsvícení mu navíc dodává stylový vzhled a informuje o provozu zařízení.

Nabíječka do auta Baseus je kompatibilní s většinou mobilních zařízení dostupných na trhu. Nabíječka, která funguje na zařízeních Android i iOS.

Díky své univerzálnosti můžete nabíjet mimo jiné: Apple iPhone 12 mini, iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone Xs, iPhone Xr, iPhone SE 2020, Xiaomi Mi Note 10 / Lite / Pro, Samsung Galaxy A51, Galaxy S20, Galaxy S10 a mnoho dalšího.

Specifikace:

  • Materiál: hliník + ABS + PC
  • Může nabíjet 2 zařízení současně
  • Inteligentně automaticky přizpůsobí proud požadovaný zařízením k ochraně baterie
  • Chytrá volba udržovacího režimu, aby bylo zajištěno, že je telefon přebitý
  • Kov rychle vede teplo, rychle odvádí teplo a rychlé nabíjení při nízké teplotě je bezpečnější
  • Delší protiskluzový šrapnel, nebojte se nárazů
  • Společné pro modely automobilů 12V-24V
  • Velikost: 55 × 26,5 mm

Produkt Baseus, model Golden Contactor Pro, je dvouportová, minimalistická nabíječka do auta, která se vyznačuje velmi rychlým, 40 W dvojitým nabíjením!

  • Jeden z portů je standardní USB, druhý je nejnovější standard USB, Type-C s implementovanou technologií PowerDelivery.
  • Interní čip spravuje bezpečnou distribuci proudu a distribuci napětí do každého portu.
  • Zařízení je ideální pro náročné lidi, kteří mají více než jedno zařízení, které je třeba rychle nebo neustále nabíjet.

Heslo společnosti Baseus zní: „Díky našim uživatelům a vysokému uznání mezi zákazníky, spoléhajícími se pouze na vysoce kvalitní služby, chceme získat výhodu na trhu.“ S vývojem se značka Baseus stala lídrem v oblasti příslušenství na světě.

Parametry

Druh zboží
Druh příslušenství
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28930 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.