CAM130 kamera AVer
16 761 Kč
16 760 Kč
13 851 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AVer CAM130 - 4K Konferenční kamera
Optický objektiv 4K s 120° FOV a až 5× zoom prostřednictvím ePTZ.
Snímač Sony 4K pro mimořádný, křišťálově čistý obraz za jakéhokoli osvětlení.
Specifikace kamery
- Inteligentní výplňové světlo: automaticky upravuje úroveň osvětlení
- SmartFrame: automaticky upravuje FOV
- Inovativní přednastavené rámování: Sleduje prezentujícího v přednastavených oblastech
- True WDR až 120 dB: 3D redukce šumu a vynikající kompenzace protisvětla
Mikrofon
2 mikrofony s frekvenční odezvou: 100-12 000 Hz a citlivostí: -37 dB.
Připojení
Konektor USB typu C 3.1, zpětně kompatibilní s USB 2.0.
Konektor DC pro napájecí adaptér.
Formát videa
YUV, YUY2, MJPEG a H.264 (UVC 1.5).
USB
3.1 Gen 1, zpětně kompatibilní s USB 2.0.
Ovládání
IR dálkové ovládání, UVC/UVA plug-and-play, Aplikace PTZApp 2.
Zabezpečení a montáž
Vestavěný klip pro TV, Slot Kensington, 1/4" šroub pro montáž na stativ.
Systémové požadavky
Windows 7/10/11, MacOS X 14.4 nebo novější, Chromebox 3 verze 94.0.4606.114 nebo novější.
Specifikace hardwaru
Procesor Intel Core i5-4460 3,2 GHz, 4 GB RAM nebo více, Port USB 3.1, zpětně kompatibilní s USB 2.0.
Napájení
AC 100V-240V, 50/60 Hz, 5V/2A.
Rozměry a hmotnost
- Kamera: 37 × 160 × 60 mm, 282 g
- Dálkové ovládání: 149,72 × 42,3 × 19,29 mm, 50 g
Kompatibilní aplikace
Zoom, Microsoft Teams, Skype, Skype for Business, Google Meet, RingCentral, BlueJeans, Intel Unite, Fuze, Adobe Connect, CyberLink U Meeting, Cisco WebEx GoToMeeting, LiveOn, Microsoft Lync, TrueConf, V-Cube, Vidyo, vMix, WebRTC, Wirecast, XSplit.
Poznámka: Pro podporu 4K UHD si u poskytovatele softwarové aplikace ověřte systémové/ hardwarové požadavky.
** Specifikace se mohou lišit v závislosti na zemi a mohou se změnit bez předchozího upozornění.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.