Logitech Scribe
30 938 Kč
25 569 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Logitech Scribe
EAN: 097855165893
Dimenze
Kamera:
- Výška: 149 mm
- Šířka: 119 mm
- Hloubka: 573 mm
- Hmotnost: 1.1 kg
Tlačítko Share:
- Výška: 12.7 mm
- Průměr: 71.8 mm
- Hmotnost: 108 g
Power Injector:
- Výška: 91 mm
- Šířka: 60.2 mm
- Hloubka: 36.3 mm
Dongle Transceiver:
- Výška: 22.5 mm
- Šířka: 31 mm
- Hloubka: 83.7 mm
- Délka kabelu: 500 mm
Přiložené kabely (x2):
- Délka: 5 m
Požadavky na systém
Whiteboard:
- Maximální rozměry výška: 1.2 m, šířka: 2 m
Zákaznické kabely:
- Typ kabelu: Cat5e nebo vyšší [až do celkové délky 35 metrů]
Technické specifikace
Certifikace a kompatibilita:
Integruje se s Microsoft Teams Rooms na Windows a Zoom Rooms (Windows nebo macOS) jako kamera pro obsah tabule.
Kompatibilní téměř s jakoukoli aplikací pro video konferenci jako USB připojená kamera.
Kamera:
- Výstupní rozlišení: 1080p při 15 fps
- Vestavěná AI: Vysílá AI vylepšený obrazový stream do video schůzek
Tlačítko Share:
- Napájení: 2 x CR2032 baterie
- Montáž na lepící podložce
Rozhraní:
- Kamera: Port kategorie kabelu
- Tlačítko Share: Bluetooth Low Energy
Napájení a kabely:
- Napájení: 100-240V auto-switching zdroj s mezinárodním adaptérem
- Typ kabelu: Cat5e SF/UTP AWG26 nebo vyšší
Prostředí:
- Provozní teplota: 0-40°C
- Skladovací teplota: -40-70°C
- Vlhkost: 10-95%
Bezpečnost:
- Plná šifrování disku: AES-128
Správa zařízení:
Logitech Sync
Obsah balení
- Kamera
- Tlačítko Share
- Dongle Transceiver
- 100-240v zdroj s mezinárodním adaptérem
- 5.0 m Cat5e kabely x 2
- Sada pro instalaci kamery
- Dokumentace
Informace o záruce
Standardní: 2-letá omezená záruka na hardware je zahrnuta. Rozšířená: Další jednoletá prodloužená záruka je k dispozici v době nákupu hardware.
Číslo dílu: 960-001332
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.