Logitech konferenční systém TAP IP, 10.1", grafitová
18 327 Kč
15 146 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Logitech konferenční systém TAP IP
10.1" IPS LCD Panel s LED podsvícením
Obrazovka s úhlopříčkou 10,1" a rozlišením 1280 x 800.
Technické specifikace
Dotykové ovládání: Kapacitní, 10 bodů multi-doteku
Jas: 400 nitů
Kontrast: 1000:1
Anti otisk: Oleofobní povlak
Úhel pohledu: 85 stupňů (N/D/L/P)
Pozice úhlu: 14 stupňů
Rozměry (V x Š x H): 56.1 x 246.2 x 171.3
Hmotnost: 1 kg
Obecné specifikace
- Integrovaný ultrazvukový reproduktor
- Integrovaný PIR pohybový senzor
- Integrovaný akcelerometr
- Integrovaný senzor okolního světla
- 100 mm x 100 mm VESA FDMI
- Interní systém pro uchycení a odlehčení kabelů
Kompatibilita a certifikace
Logitech TAP IP je certifikován jako ovladač pro řešení konferenčních místností.
- Microsoft Teams Rooms na Androidu na Logitech Rally Bar, Rally Bar Mini nebo Roommate
- Zoom Rooms (jakékoli)
- RingCentral Rooms™
Napájení a kabely
Napájení přes Ethernet (PoE), IEEE 802.3af Typ 1, zařízení třídy 3**Vyžaduje PoE aktivovanou síť nebo PoE Injector a ethernetový kabel (není součástí balení)
Porty a rozhraní
- Ethernet: 10/100 Mbps
- WiFi: 802.11a/b/g/n/ac
- Bluetooth 5.0
Provozní podmínky
- Provozní teplota: 0 až 40°C
- Uložená teplota: -40 až 70°C
- Vlhkost: 10 až 95%
Bezpečnost
- Šifrování celého disku: AES-128
- Šifrování dat: Symetrické klíče, PKI
- Identita zařízení: Chráněno ověřováním zařízení
- Ochrana klíčů: Arm TrustZone, RPMP
- Zabezpečení zařízení: Kensington Lock
Doplňkové příslušenství
- Nástavec na stojan
- Stojan na stůl
- Stěnný držák
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.