CARNEO dětské GPS hodinky GuardKid+ 4G Platinum pink
2 699 Kč
2 464 Kč
2 036 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
CARNEO dětské GPS hodinky GuardKid+ 4G Platinum pink
Bezpečí a ochrana vašich dětí je na prvním místě s hodinkami CARNEO GuardKid+ 4G Platinum. Tyto hodinky jsou ideální pro děti předškolního věku a prvního stupně ZŠ.
Neztrácejte přehled
S těmito hodinkami máte vždy přehled, zda vaše dítě dorazilo bezpečně do školy či kroužku. Navíc, můžete kdykoli zavolat nebo zaslat hlasovou zprávu.
Videohovory pro klid mysli
Díky možnosti videohovoru se můžete kdykoli spojit s vaším dítětem a ujistit se, že je vše v pořádku.
Oboustranná komunikace a sledování polohy
Hodinky umožňují oboustrannou komunikaci a sledování aktuální polohy i historie pohybu vašeho dítěte.
Výdrž baterie
S výdrží až 4 dny na jedno nabití nebudete muset hodinky neustále dobíjet.
Snadné ovládání
Ovládání hodinek je pohodlné a snadné přes smartphone aplikaci.
GPS lokalizace a GEO fence
Hodinky využívají signál GSM/GPRS sítí a satelitů GPS pro snadné sledování pohybu a lokalizaci vašeho dítěte s přesností až na 5 metrů. Funkce GEO fence umožňuje nastavit bezpečné zóny pro vaše dítě.
Vzdálený odposlech a pořízení fotografie
Integrovaný mikrofon umožňuje odposlouchávat okolí hodinek. Dále můžete vzdáleně pořídit fotografii fotoaparátem na hodinkách.
Integrovaná kamera a výuka matematiky a anglického jazyka
Hodinky jsou vybaveny integrovanou kamerou a nabízejí výuku matematiky a anglického jazyka pro vaše dítě.
Vodotěsnost a výdrž baterie
Hodinky jsou vodotěsné dle standardu IP67 a jsou vybaveny 1000mAh Li-Po baterií s výdrží až 96 hodin.
Snadná obsluha a další funkce
Hodinky nabízí snadnou obsluhu, možnost odesílání hlasových i textových zpráv, SOS tlačítko, telefonní seznam a mnoho dalších funkcí.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.