Garett Smartwatch Kids Cute 4G černá
1 890 Kč
1 467 Kč
1 212 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Garett Smartwatch Kids Cute 4G černá
Vodotěsné hodinky pro děti s GPS a WiFi.
Úvod
Chytré hodinky Garett Kids Cute 4G jsou výjimečné. Nejen, že jsou stylové, ale také nabízí řadu funkcí, které vás udrží v kontaktu s vaším dítětem.
Polohování a GEO-fence
Garett Cute 4G nabízí GPS, WiFi a LBS lokalizaci. Díky GEO-fence můžete určit oblast, kde se bude vaše dítě pohybovat.
Videohovory a hlasové zprávy
Hodinky umožňují videohovory a hlasové zprávy díky vložené SIM kartě. Vestavěný mikrofon a reproduktor zajišťují dobrou kvalitu hovoru.
SOS tlačítko a vzdálené monitorování
Garett Kids Cute 4G nabízí SOS tlačítko pro okamžitý kontakt. Vzdálené monitorování umožňuje sledovat, kde se dítě právě nachází.
GPS lokalizace
Hodinky podporují lokalizaci pomocí GPS, mobilní sítě a WiFi. V případě potřeby se systém automaticky přepne na jinou technologii.
Dálkové ovládání
Chytré hodinky lze ovládat na dálku pomocí aplikace Garett Tracker. Aplikace je kompatibilní s Androidem i iOS.
Displej
Hodinky mají 1,69" IPS displej s rozlišením 240x240 Mpx. Jas lze regulovat podle potřeby.
Odolné pouzdro
Pouzdro hodinek je robustní a vodotěsné podle normy IP67. To zajišťuje odolnost vůči dešti nebo stříkající vodě.
Sledování aktivity
Garett Kids Cute 4G sleduje fyzickou aktivitu dítěte. Zabudovaný krokoměr a monitor spánku poskytují užitečné informace.
Technické specifikace
- Typ obrazovky: IPS
- Velikost obrazovky: 1,69"
- Rozlišení obrazovky: 240 x 240 Mpx
- Voděodolnost: IP67
- GPS: Ano
- Wi-Fi: Ano
- 4G LTE konektivita: Ano
- Slot pro SIM kartu: Ano
- Zvuková upozornění: Ano
- SOS tlačítko: Ano
- Vestavěná kamera: Ano
- Krokoměr: Ano
- Monitor spánku: Ano
- Paměť RAM: 192 MB
- paměť ROM: 168 MB
- SIM karta standard: Nano SIM
- Kapacita baterie: 1000 mAh
- Životnost baterie V Pohotovostní době: Až 4 dny
- Životnost baterie: Až 3 dny
- Doba nabíjení: Asi 2 hodiny
EAN: 5904238483817
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.