D-Link GO-SW-5G 5-port 10/100/1000 Gigabit Desktop Switch
392 Kč
364 Kč
301 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
D-Link GO-SW-5G 5-port 10/100/1000 Gigabit Desktop Switch
EAN produktu: 790069365676
Přehled
D-Link GO-SW-5G je 5-portový gigabitový desktopový switch. Poskytuje ekonomický způsob, jak malé a střední firmy mohou využít zvýšené šířky pásma Gigabit Ethernetu.
Specifikace
- Switching Fabric: 10Gbps
- Standardy: IEEE 802.3, 802.3u, 802.3ab, 802.3x, 802.3az
- Protokol: CSMA/CD
- Data Transfer Rates: Ethernet: 10/20 Mbps, Fast Ethernet: 100/200 Mbps, Gigabit Ethernet: 2000 Mbps
- Topology: Star
- Network Cables: UTP CAT 3, 4, 5/5e, EIA/TIA-586 100-ohm STP, EIA/TIA-568 100-ohm STP
- Media Interface Exchange: Auto MDI/MDIX adjustment for all ports
- LED Indicators: Per port: Link/Activity/Speed, Per device: Power
- Transmission Method: Store-and-forward
- MAC Address Table: 2K
- MAC Address Learning: Automatic update
- Packet Filtering/Forwarding Rates: Ethernet: 14,880 pps per port, Fast Ethernet: 148,800 pps per port, Gigabit Ethernet: 1,488,000 pps per port
- RAM Buffer: 128KB per device
- Jumbo Frames: 9,216 Bytes
Power & Environmental Specifications
- DC Input: External 5 V/1 A Level "V" Power Adapter
- Power Consumption: DC input: 1.67 watts, AC input: 2.7 watts
- MTBF: 815,700 hours
- Operating Temperature: 0 to 40 °C
- Storage Temperature: -10 to 70 °C
- Operating Humidity: 10% to 90% RH non-condensing
- Storage Humidity: 5% to 90% RH non-condensing
Physical Specifications
- Dimensions: 97 x 79 x 28 mm
- Weight: 105 grams
Certifications
FCC Class B, ICES-003 Class B, CE Class B, C-Tick Class B, VCCI Class B, cUL/UL, CCC, Anatel, LVD
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.