EPSON tiskárna ink EcoTank M15180, 3in1, 4800x1200 dpi, A3, USB, 25PPM
22 530 Kč
21 461 Kč
17 737 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EPSON tiskárna ink EcoTank M15180, 3in1, 4800x1200 dpi, A3, USB, 25PPM
EAN: 8715946690377
Obecný popis
EPSON tiskárna EcoTank M15180 je rychlá, multifunkční a černobílá tiskárna formátu A3. Nabízí mnoho funkcí a bezproblémový tisk s nízkými náklady na vlastnictví.
Funkce tiskárny
- Tisk, skenování a kopírování dokumentů
- Vysoká rychlost tisku a skenování formátů A3 a A4
- Snadná integrace softwaru do stávající IT infrastruktury
- Hospodárný inkoustový tankový systém
- Bezproblémové doplňování inkoustu
- Mobilní tisk a připojení k mobilním zařízením
Specifikace
Metoda tisku: Tisková hlava PrecisionCore™
Konfigurace trysek: 800 trysky černá
Inkoustová technologie: DURABrite™ ET
Čas do vytištění první stránky: Černobíle 5,5 s
Barvy: Černá
Typ skeneru: Contact image sensor (CIS)
Možnosti připojení řídicí jednotky: HTTPS, IPv4, IPv6, SNMP
Formáty papíru: A4 (21.0x29,7 cm), Legal, A5 (14,8x21,0 cm), A6 (10,5x14,8 cm), B6 (12,5x17,6 cm), B5 (17,6x25,7 cm), No. 10 (obálka), DL (obálka), C6 (obálka), C4 (obálka), Letter, Letter Legal, A3 (29,7x42,0 cm), A3+
Automatický podavač dokumentů: 50 Strany
Vhodná gramáž papíru: 64 g/m2 - 255 g/m2
Duplexní tisk: Ano (A4/A3, obyčejný papír)
Kapacita výstupního zásobníku: 125 Listy
Kapacita zásobníku papíru: 250 Listy Standardní, 550 Listy max
Počet zásobníků papíru: 3
Spotřeba energie: 19 W (samostatné kopírování, vzor ISO/IEC 24712), 0,7 W (úsporný režim), 9,7 W Připraveno, 0,15 W (vypnutí), TEC 0,13 kWh/week
Rozměry výrobku: 515? x 500 x 350 mm (šířka x hloubka x výška)
Hmotnost výrobku: 20,3 kg
Záruka: 12 měsíců Servis u zákazníka
Co je v krabici
- napájecí kabel
- Instalační/bezpečnostní příručka
- Ovladače a pomocné programy (CD)
- Záruční dokument
- Hlavní zařízení
- Úvodní příručka
Rozměry balení
Šířka: 56 cm
Výška: 44 cm
Délka: 60 cm
Váha: 24,53 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.