Fixed držák do auta MagClick s bezdrátovým nabíjením, 15W, USB-C, černá
999 Kč
765 Kč
633 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Fixed držák do auta MagClick s bezdrátovým nabíjením, 15W, USB-C, černá
EAN: 8591680122318
Popis produktu
Představujeme vám držák FIXED MagClick, speciálně navržený pro nejnovější modely Apple iPhone série 12 s funkcí MagSafe. Tento držák vám umožní mít telefon v autě vždy po ruce a zároveň ho pohodlně nabíjet během jízdy.
Bezdrátové nabíjení a magnetické uchycení
Držák je vybaven integrovanými magnety a vysoce výkonnou cívkou pro rychlé bezdrátové nabíjení. Stačí přiložit telefon k držáku a ten se okamžitě sám zajistí. Nabíjení dosahuje výkonu 7,5W pro iOS a až 15W pro ostatní chytré telefony.
Uchycení a nastavení
Držák je určen pro uchycení pomocí pevných kleští do ventilační mřížky. Navíc, díky otočnému kloubu lze telefon nastavit do ideálního úhlu pro maximální komfort při jízdě.
Design a bezpečnost
Minimalistický a moderní design držáku skvěle zapadne do interiéru vašeho vozu. Držák bezpečně udrží telefon i při sebevětších otřesech a zároveň ponechává přístup k ovládacím tlačítkům a konektorům.
Technické specifikace
- Vstup: USB-C, DC 5V/2.4A, 9V/2A
- Výstup iOS: 5W/ 7.5W
- Výstup OS Android: 5W/ 7.5W/ 10W/ 15W
- Materiál: Aluminium + Acrylic (PMMA)
- Hmotnost: 115g
- Rozměry držáku: 111,5 x 107 x 41.5mm
Poznámka
Pro maximální rychlost nabíjení zařízení s iOS je nutné použít adaptér s výkonem alespoň 10W, který není součástí balení.
Záruční doba: 24 měsíců
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.