Garett Smartwatch Kids Cute 4G modrá

- 22%

ilustrační foto

Garett Smartwatch Kids Cute 4G modrá
Garett Smartwatch Kids Cute 4G modrá
Garett Smartwatch Kids Cute 4G modrá
Garett Smartwatch Kids Cute 4G modrá
Garett Smartwatch Kids Cute 4G modrá
Obj. číslo
31601019
OEM
CUTE_4G_BLUE
Výrobce
Garett
Věrnostní body: 73
0 hodnocení
Skladem 1 ks, do 3-4 pracovních dnů

1 890 Kč

1 467 Kč

1 212 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 466 Kč
Skladem 1 ks, do 3-4 pracovních dnů

1 467 Kč

1 890 Kč

1 212 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Garett Smartwatch Kids Cute 4G Modrá

Vodotěsné dětské chytré hodinky s mnoha funkcemi.

Klíčové vlastnosti

  • Vodotěsnost: IP67
  • GPS / WiFi / LBS lokalizace
  • Hlasové / video hovory
  • Zvuková upozornění
  • SOS tlačítko
  • Monitor spánku, Krokoměr
  • Vestavěná kamera
  • Budík, kalkulačka
  • Funkce vyhledávání hodinek
  • Velký dotykový displej

Chytré hodinky pro děti

Garett Kids Cute 4G jsou nejen stylové, ale také praktické. Umožňují sledování polohy a aktivit vašeho dítěte.

GEO-fence - kontrola polohy

Určete oblast, kde se vaše dítě může pohybovat. Při opuštění oblasti dostanete upozornění.

Videohovory

Vložením SIM karty umožníte neomezený kontakt s dítětem. Vestavěná kamera umožňuje videohovory a focení.

Vzdálené monitorování a SOS tlačítko

Možnost sledovat, kde se dítě nachází a v případě potřeby okamžitě kontaktovat dítě pomocí SOS tlačítka.

Lokalizace pomocí GPS

GPS, mobilní síť a WiFi umožňují přesně určit polohu vašeho dítěte.

Dálkové ovládání chytrých hodinek

Bezplatná aplikace Garett Tracker umožňuje správu nastavení hodinek na dálku.

Inovativní displej

1,69" IPS displej s rozlišením 240×240 Mpx. Vysoký jas a přesná citlivost pro pohodlnou obsluhu.

Robustní pouzdro

Vodotěsné a prachotěsné podle normy IP67. Vysoce odolné a kvalitně navržené pro každodenní používání.

Sledování fyzické aktivity

Krokoměr a monitor spánku pro sledování fyzické aktivity a kvality spánku vašeho dítěte.

Technické specifikace

  • Typ obrazovky: IPS
  • Velikost obrazovky: 1,69"
  • Rozlišení obrazovky: 240 x 240 Mpx
  • Voděodolnost: IP67
  • GPS: Ano
  • WiFi: Ano
  • Videohovory: Ano
  • 4G LTE konektivita: Ano
  • Lokalizace GPS, LBS, WiFi: Ano
  • Slot pro SIM kartu: Ano
  • Zvuková upozornění: Ano
  • Upozornění na hovory: Ano
  • Hlasové zprávy: Ano
  • SOS tlačítko: Ano
  • Geo plot: Ano
  • Vzdálené odposlechy: Ano
  • Funkce vyhledávání zařízení: Ano
  • Vestavěná kamera: Ano
  • Krokoměr: Ano
  • Monitor spánku: Ano
  • Paměť RAM: 192 MB
  • Paměť ROM: 168 MB
  • SIM karta standard: Nano SIM
  • Fotoaparát: Ano
  • Kompatibilita se systémy: Android 4.0, iOS 9.0 (a vyšší)
  • Baterie: Lithium Polymer
  • Kapacita baterie: 1000 mAh
  • Životnost baterie v pohotovostní době: Až 4 dny
  • Životnost baterie: Až 3 dny
  • Doba nabíjení: Asi 2 hodiny
  • Jazyk menu: polština, angličtina, čínština, němčina, španělština, ruština, turečtina, holandština, francouzština, italština, litevština, lotyština, estonština
  • Maximální obvod opasku: 21 cm
  • Šířka pásu: 20 mm
  • Typ pásu: Pryž
  • Hmotnost: 52 g

Obsah balení

  • Chytré hodinky Garett
  • USB nabíjecí kabel (bez zástrčky do zásuvky)
  • Uživatelská příručka
  • Záruční list

Parametry

Druh zboží
Konektivita
Typ displeje
Zařízení
Určení
Zobrazení času
Typ Baterie
Bezpečnostní funkce
Hodinkové funkce
Chytré funkce
Jazyk rozhraní
Kompatibilní OS
Materiál řemínku
Senzory a Hardware
Sledování polohy a trasy
Součást balení
Telefonování
Tvar ciferníku
Způsob ovládání
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29488 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.