Garett Smartwatch Kids Fit Black
989 Kč
749 Kč
619 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Garett Smartwatch Kids Fit Black
EAN: 5904238484951
Klíčové vlastnosti
Dětské hodinky pro sportovní aktivitu
Výdrž až 7 dní na jedno nabití
Upozornění na hovory, aplikace a SMS
Monitor srdečního tepu, pulsní oxymetr a monitor krevního tlaku
6 arkádových her pro zábavu
Různé sportovní režimy a krokoměr
Několik ciferníků hodinek
Tenké a lehké provedení
Výdrž baterie až 7 dní
Hodinky Garett Kids Fit vydrží až sedm dní na jedno nabití.
Motivace k fyzické aktivitě
Různé sportovní režimy a krokoměr pro sledování fyzické aktivity.
Monitorování zdraví
Monitor srdečního tepu, pulsní oxymetr a monitor krevního tlaku pro sledování zdravotního stavu.
Zábava a funkčnost v jednom
6 arkádových her pro zábavu a rozvoj kreativity.
Tenký, lehký design a vyměnitelné řemínky
Štíhlý design, hmotnost 38 g a možnost výměny ciferníků.
Technické specifikace
Vodotěsnost IP67
Podsvícený displej
Bluetooth
Kompatibilita se systémem Android a iOS
Kompatibilita s aplikací GPS
Vibrační oznámení
Oznámení o příchozích SMS zprávách a volání
Vzdálená kamera a vyhledání telefonu
Funkce vyhledání hodinek a alarm slabé baterie
Monitor srdečního tepu, krevního tlaku a pulzní oxymetr
Sportovní režimy a krokoměr
Připomenutí sedavého zaměstnání a pití vody
Monitor spánku a předpověď počasí
Gesto probuzení rukou, stopky a budík
Kalendář a kalkulačka
Více ciferníků hodinek a gumový řemínek
Náhradní řemínek a speciální aplikace MasWear
Typ obrazovky: IPS, velikost obrazovky: 1,4", rozlišení obrazovky: 240 x 240 px
Procesor: FR 5082, snímač pohybu, paměť RAM: 512 KB, vestavěná paměť: 64 MB
Verze Bluetooth: 5.1, kompatibilní s: Android 5.1 (a novější), iOS 8.2 (a novější)
Typ baterie: polymer-lithiová baterie, kapacita baterie: 200 mAh, doba nabíjení: Přibližně 2 hodiny
Jazyk menu: čeština, polština, angličtina, maďarština, slovenština, litevština, lotyština, estonština, němčina, italština, holandština, finština
Velikost pouzdra: 41 x 41 x 10,6 mm, délka řemínku: 22,5 cm, šířka řemínku: 22 mm, hmotnost: 36 g
Sada obsahuje: Smartwatch Garett, kabel USB (nabíječka není součástí balení), návod k použití, záruční list
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.