Logitech Tap for Microsoft Teams Medium, konferenční systém

- 10%

ilustrační foto

Logitech Tap for Microsoft Teams Medium, konferenční systém
Logitech Tap for Microsoft Teams Medium, konferenční systém
Logitech Tap for Microsoft Teams Medium, konferenční systém
Logitech Tap for Microsoft Teams Medium, konferenční systém
Logitech Tap for Microsoft Teams Medium, konferenční systém
Obj. číslo
3288588
OEM
TAP-MS-MEDIUM-EU
Výrobce
Logitech
Věrnostní body: 29947
4 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Logitech Room Solution for Teams - Medium, konferenční systém

OVLADAČ TAP PRO KONFERENCE MICROSOFT
Přeměňte libovolné místo na konferenční prostor s Teams s funkcí připojení jedním dotykem, snadným sdílením obsahu a ovládáním ze středu místnosti pro konference pomocí Microsoft Teams a Skype for Business

VŠE, CO POTŘEBUJETE
Řešení pro místnosti Logitech pro Microsoft Teams zahrnují vše potřebné pro videokonference. Tyto předkonfigurované systémy, dostupné v malých, středních a velkých sestavách, zahrnují minipočítač PC, systém Logitech Conferencecam s technologiemi RightSense™, držák pro PC s fixací kabelů a dotykový ovladač Logitech Tap.

ŘEŠENÍ PRO KAŽDOU MÍSTNOST
Implementace Microsoft Teams Rooms na pracoviště je snadná. Stačí zvolit malou, střední nebo velkou konfiguraci pro jednotlivé místnosti, a poté přidat vhodné příslušenství pro váš prostor.

ÚHLEDNÁ INSTALACE
S délkou 10 metrů a certifikací plenum-rated vám kabel Logitech Strong USB umožní ovladač Tap umístit blízko k účastníkům a zaručit tak snadné ovládání, přičemž můžete hostitelské PC nainstalovat do skříňky, pod stůl nebo za displej.



TECHNICKÉ SPECIFIKACE

Konferenční kamera Logitech Rally
(1 reproduktor, 1 stolní mikrofon)
Dotykový ovladač Logitech Tap Ano
Kabel Logitech Strong USB 10 m Ano
Držák na PC Ano
Minipočítač PC schválený pro Microsoft Ano
Windows 10 IOT Enterprise Ano
Montážní sada Rally Ano
Rozbočovač stolních mikrofonů Rally Ne
Volitelné příslušenství Tap - Držák na stůl
Tap - Vyvýšený držák
Tap - Držák na stěnu
Kabel Logitech Strong USB 25m
Stolní mikrofon Rally (celkově až 7)
Reproduktor Rally (celkově až 2)
Rozbočovač stolních mikrofonů Rally
Zdroje podpory Tištěný průvodce instalací
Portál online nastavení
Logitech JumpStart
(90 dní)
Podpora Logitech
Služby
Záruka Dvouletá omezená záruka na hardware

Parametry

Typ zařízení

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29138 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.