Logitech ConferenceCam Group
25 950 Kč
16 761 Kč
13 852 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Logitech ConferenceCam Group
Kód: 288336
P/N: 960-001057
EAN: 5099206062528
Záruka: 2 Roky
Popis produktu
Logitech GROUP je ideální pro střední až velké skupiny. Je snadno použitelný a cenově dostupný.
Snadné připojení
Pro zahájení videokonference stačí připojit notebook pomocí USB.
Podporuje libovolný videokonferenční software.
Flexibilita umístění
Kamera a mikrofony lze umístit podle potřeb a velikosti místnosti.
Volitelné rozšiřující mikrofony prodlužují dosah až na 8,5 metru.
Obraz vysokého rozlišení
Poskytuje kvalitní obraz v rozlišení HD 1080p při 30 snímcích za sekundu.
10x zoom umožňuje detailní a nezkreslené záběry zblízka.
Technické specifikace
- Kamera: Rozměry: 130 mm x 170 mm x 138 mm, Hmotnost: 585 g
- Hlasitý odposlech: Rozměry: 240 mm x 65 mm x 240 mm, Hmotnost: 1223 g
- Rozbočovač: Rozměry: 94 mm x 34 mm x 74 mm, Hmotnost: 83 g
- Dálkový ovladač: Rozměry: 50 mm x 120 mm x 12 mm, Hmotnost: 51 g
- Držák na stěnu/stůl: Rozměry: 210 mm x 120 mm x 99 mm, Hmotnost: 255 g
- Rozšiřující mikrofony: Rozměry: 83 mm x 83 mm x 21 mm, Hmotnost: 230 g
Systémové požadavky
Windows 7, 8.1 nebo 10, Mac OS X 10.7 nebo vyšší
Obsah balení
- Kamera
- Hlasitý odposlech
- Dálkový ovladač
- Dva kabely o délce 5 m pro propojení mezi hlasitým odposlechem a rozbočovačem, a kamerou a rozbočovačem
- Jeden kabel o délce 3 m mezi rozbočovačem a počítačem PC
- Suchý zip pro uspořádání kabelů
- Suchý zip pro připevnění rozbočovače ke stolu
- Napájený rozbočovač
- Napájecí adaptér s regionálními přípojkami
- Držák
- Příručka rychlého spuštění
- Záruční karta
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.