LENOVO PC ThinkSmart One - i5-1145G7E, displej, 8GB, 256SSD, HDMI, USB, Wifi, Win10 IoT
78 590 Kč
73 466 Kč
60 716 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
LENOVO PC ThinkSmart One - i5-1145G7E, displej, 8GB, 256SSD, HDMI, USB, Wifi, Win10 IoT
Úvod
ThinkSmart One je nejen videokonferenční panel, ale také výkonný počítač. S Windows 10 IoT Enterprise a procesorem Intel Core™ 11. generace je připraven na všechny vaše podnikové potřeby.
Výkon a správa
S ThinkSmart One můžete snadno spravovat všechna zařízení ThinkSmart z jedné obrazovky, díky našemu cloudovému softwaru pro správu ThinkSmart Manager Premium.
Komfort a komunikace
Panel ThinkSmart One nabízí kameru s vysokým rozlišením, extra široké zorné pole a inteligentní funkce. Stereo reproduktory a 8 mikrofonů s potlačením ozvěny a šumu zajišťují jasný a čistý zvuk.
Intuitivní ovládání
ThinkSmart Controller je 10,1" HD displej s 10bodovým vícedotykovým ovládáním. Nabízí snadno použitelné rozhraní Microsoft Teams pro spouštění a řízení schůzek a sdílení obsahu.
Přizpůsobení
Integrovaný panel ThinkSmart One obsahuje nástěnný držák, který umožňuje naklonit panel nahoru nebo dolů o 10 stupňů nebo ho nechat ve vodorovné poloze.
Technické specifikace
Výkon
- Procesor: Intel Core i5-1145G7E (4C / 8T, 1.5 / 4.1GHz, 8MB)
- Grafická Karta: Integrated Intel Iris Xe Graphics
- Paměť: 1x 8GB SO-DIMM DDR4-3200
- Úložiště: 256GB SSD M.2 2280 PCIe x4 NVMe Opal
Design
- Displej: 10.1" Displej - ThinkSmart Controller
- Barva: Černá
- Rozměry: 700 x 89 x 110 mm (27.56 x 3.5 x 4.33 palců)
Konektivita
- WLAN + Bluetooth: Intel AX210 Wi-Fi 6E, 11ax 2x2 + BT5.0, vPro
- Zadní porty: HDMI-in, USB-C 2.0 (pouze přenos obrazu), USB-C 3.2 Gen 1, USB 3.2 Gen 1, Ethernet
Zabezpečení a soukromí
- Bezpečnostní Chip: Firmware TPM 2.0 integrovaný v chipsetu
- Další zabezpečení: Záslepka kamery
Servis
- Základní záruka: 3 roky onsite
Software
- Operační systém: Windows 10 IoT Enterprise SAC 64, EN
- Dodávaný software: Microsoft Teams Rooms
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.