Mamibot Exvac880 Wisor - robotický vysavač
13 186 Kč
12 709 Kč
10 504 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Mamibot EXVAC880 Wisor
EAN: 6970626164605
Vysavač s laserovou navigací 4. generace.
Výkonný Cortex™ A7 procesor.
Sací výkon až 2 880 Pa.
Uklidí 150 až 200 m2 na jedno nabití.
Kompatibilní s Amazon Alexa, Google Home a Tmall Genie.
Ovládání přes vlastní aplikaci.
Nastavení oblasti pro úklid a zakázaných oblastí.
Pokračování úklidu po přerušení.
LDS4.0 + SLAM Navigace
Čtyřjádrový procesor ARM Cortex™ A7.
Algoritmy SLAM (Simultánní lokalizace a mapování).
LDS4.0 laserový senzor.
Volba oblasti pro mopování.
4 000 × za vteřinu měří vzdálenost.
5,2 × za vteřinu skenuje v rozsahu 360°.
O 13 % až 30 % vyšší účinnost v porovnání s gyro, nebo vizuální navigací.
Čistící režimy
Uklízí tam, kde si přejete.
Pokročilé mopování
Větší nádržka (370 ml) pro delší mopování.
Elektronicky řízené dávkování vody.
3 úrovně dávkování.
Větší oblast mopování díky 30 cm široké látce.
Klíčové vlastnosti
- Výkonný 4jádrový procesor Cortex™ A7
- LDS4.0 + SLAM navigace
- Sací výkon až 2880 Pa
- Nádrž na vodu 370 ml
- Lithiová baterie 2600 mAh
- Pokryje 150-200 m2 na jedno nabití
- Automatické dobíjení
- Mapování vyčištěného prostoru
- Vytírání – elektronicky řízené dávkování vody
- Provozní doba až 110 min
- Hlučnost 55 až 70 dB (dle nastaveného výkonu)
- Pro všechny typy podlah
- Zásobník na prach o objemu 600 ml
- 3stupňová filtrace s HEPA 13
- Ovládání přes Alexa, Google Home, Tmall Genie
- Tělo 9,8 cm se dostane i do hůře přístupných prostorů
- Překoná překážky vysoké až 15 - 20 mm
- Podpora Wi-Fi včetně bezdrátové aktualizace softwaru
Technické specifikace
- Doba provozu: 55 - 110 min
- Sací výkon: 2880 Pa
- Objem nádobky na odpad: 600 ml
- Objem nádobky na vodu: 370 ml
- Baterie: lithiová, 2 600 mAh
- Doba nabíjení: 180-240 min
- Hlučnost: 55 - 70 dB
- Rozměry: 330 × 330 × 98 mm
- Hmotnost: 3 kg
Obsah balení
- 2× boční kartáč + 2× náhradní
- 1× textilie na vytírání + 1× náhradní
- 1× nádržka na vodu
- 1× + 1× náhradní filtr
- štětec na čištění
- dálkový ovladač
- nabíjecí stanice
- rychlá příručka
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.