Doprava od 69 Kč
na výdejní místa
Doručení do 48 hodin
Jsme fakt rychlí
U nás máte čas
Zboží můžete vrátit do 30 dnů
Odměníme Vás
Za každý nákup získáte věrnostní body
Parametry
- Produkt: Robotický vysavač
- Výrobce: Xiaomi
-
Věrnostní body: 524
Popis a parametry
Aktualizovaný navigační systém LDS
Vzdálenost dosahu lidaru je zmenšena ze 409 cm na 165 cm
3000 Pa Výkonné sání
Posouvá vysávání na další úroveň.
Vysokofrekvenční sonické vibrační mopování
Síla čištění mopováním je výrazně vylepšena. Mopování probíhá v „Y“ vzorci, díky kterému je mopování nejefektivnější.
Odnímatelný vysokokapacitní sáček na prach a nádrž na vodu
450ml prachová nádoba. Elektronicky ovládáná vodní pumpa.
Kompletní upgrade konfigurace
6 útesových senzorů, plovoucí hlavní kartáč, vysouvací senzor, výška stoupání 20 mm. Integrovaný spodní kryt, protikolizní senzor Lidar.
Mi Home/Xiaomi Home App Control
Inteligentní ovládání pomocí aplikace pro dosažení více personalizovaných ovládacích funkcí
Technická specifikace:
- Model: Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro
- Navigace: LDS
- Kapacita baterie: 5200 mAh
- Doba nabíjení: 4h
- Doba provozu: 170 min
- Hlučnost: 72 dB
- Indikátor plnosti sáčku: Ne
- Režim úklidu: vysávání a mopování, vysávání, mopování
- Max. výška překážky: 20 mm
- Sací síla: 3000 Pa
- Funkce: Rozpoznávání místnosti, Nastavit virtuální zeď, Oblast/Nastavení konkrétní místnosti k čištění, Elektronické ovládání nádrže na vodu, Mopování ve tvaru “Y“
- Příslušenství: Hlavní kartáč, kryt hlavního kartáče, 2x Boční kartáč, 450ml sáček na prach, nádrž na vodu
- Automatické nabíjení a obnovení úklidu: Ano
- Google assistant a Alexa: Ano
Recenze obchodu TonerPartner.cz
Klady: rychlé vyřízení objednávky
Klady: jeden den objednáno, druhý den dodáno
především rychlost, dobrá cena, výborná, jednoduchá a srozumitelná komunikace.
jsou rychlí a velkým sortimentem, nakupuji opakovaně
Klady: Dobré slevy, bleskově dodání
Doporučuji
Klady: Rychlost dodání
Klady: Dobrá komunikace a rychlost dodávky
Zápory: Poměrně vysoké ceny
Klady: rychlost a cena
Zápory: nezjištěna
Všechno naprosto v pořádku.
100%
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, DPD a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS, DPD a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
Nenašli jste odpověd?
Napište nám
Jestli máte dotaz k tomuto produktu a nenašli jste potřebné informace, napište nám. Poradíme vám.
Klady: rychlost