SET Hasicí sprej SAFE 1000 + držák SAFE 100F
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
SET Hasicí sprej SAFE 1000 + držák SAFE 100F
EAN: 703123016407
Popis produktu
SAFE 1000 je výsledkem spolupráce s odborníky a profesionálními hasiči. Tento produkt reaguje na potřeby prvopočátečního požárního zásahu s vysokou účinností a universálním aplikovatelným hasivem.
Třídy požáru
- A - Požáry pevných hořlavých látek
- B - Požáry hořlavých kapalin
- F - Požáry jedlých olejů a tuků
- E - elektrické zařízení pod napětím
Výhody spreje
SAFE 1000 je universální a víceúčelový hasicí prostředek s vysokou účinností při nízké spotřebě. Má široký rozsah použití a zabraňuje opětovnému vzplanutí požáru. Je možné jej vícenásobně použít až do úplného vyčerpání hasiva a to po dobu až 10 let.
Snadná manipulace
SAFE 1000 je kompaktní a lehký, což znamená, že ho může snadno používat každý, včetně dětí a seniorů.
Technická specifikace
Objednací kód: SAFE 1000
Třídy požáru: A, B, F a E
Hasicí schopnost: 3A, 21B, 5F, E - elektrická zařízení pod proudem do 1000V
Hasicí látka: pěnový koncentrát AFFF - vodný roztok tenzidů, biologicky odbouratelná a netoxická
Pohonná látka: dusík / N2
Tlak (při plném obsahu): 1.0 MPa při 25 °C
Dostřik: 3 - 4 m
Doba činnosti při hašení: 30 s
Objem hasiva: 1000 ml
Maximální doba použití hasiva: 10 let
Teplota pro dlouhodobé skladování: - 20 °C až +50 °C
Hmotnost: 1200 g
Rozměry: 80 x 335 mm
Prostředí: Bio odbouratelný a netoxický
Certifikace: CE
Testováno: MIRTEC S.A.
Držák SAFE 100F
Držák SAFE 100F je určen pro bezpečné a pohodlné upevnění hasicího spreje SAFE 1000. Umožňuje instalaci spreje na viditelném, snadno přístupném a trvalém místě tak, aby byl v případě požáru snadno a rychle použitelný.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.