SRV 9350WH robotický vysavač SENCOR
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
SENCOR SRV 9350WH Robotický vysavač
Účinný pomocník pro váš domov
SENCOR SRV 9350WH je výkonný robotický vysavač s laserovou navigací LiDAR pro skvělou orientaci při úklidu.
Optimální výkon a výdrž
Vysoká sací síla 4000 Pa a prémiová 5000 mAh Li-lon baterie nabízí úklid až po dobu 200 min.
Dezinfekce pomocí UV-C světla
UV-C světlo zaručuje dezinfekci všech podlah a zničení nežádoucích virů a bakterií.
Vysávání a mopování v jednom
Vysavač zvládne zároveň vysávat i vytírat, s možností výběru ze 4 úrovní síly vysávání a 3 úrovní intenzity mopování.
Snadná obsluha a plánování úklidu
Vysavač je možné spárovat s chytrou aplikací Sencor HOME nebo ovládat dálkovým ovladačem. S funkcemi Multi-rooming a Multi-mapping můžete plánovat čištění pro každou místnost zvlášť a až pro 5 podlaží nebo více bytů zároveň.
Základní vlastnosti produktu
- Laserová navigace LiDAR pro orientaci v prostoru
- Sací síla 4000 Pa, automatické zvýšení výkonu na koberci
- Prémiová 5000 mAh Li-lon baterie, úklid až 200 min
- UV-C dezinfekční světlo pro likvidaci bakterií
- Vysávání a mopování naráz díky nádobě 2v1 na prach a vodu
- TOF senzor zajistí precizní úklid podél zdí
- 4 úrovně sací síly a 3 úrovně intenzity mopování
- Snadná obsluha v aplikaci Sencor HOME nebo dálkovým ovladačem
- Funkce Multi-rooming a Multi-mapping pro efektivní plánování úklidu
- Inteligentní senzory proti nárazu a pádu
Obsah balení
- Tělo robotického vysavače včetně bočního kartáče a filtrů
- Nabíjecí stanice
- Mopovací nástavec
- Textilní mopovací návleky
- Dálkový ovladač
- 2x AAA baterie
- 1x náhradní boční rotační kartáč
- Síťový adaptér
- 1x náhradní HEPA filtr
- 1x náhradní Molitanový filtr
- Čistící kartáček
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.