Tactical Glass Shield 2.5D sklo pro iPhone 11 Pro/ XS/ X Clear

- 7%

ilustrační foto

Tactical Glass Shield 2.5D sklo pro iPhone 11 Pro/ XS/ X Clear
Obj. číslo
31068153
OEM
8596311111785
Výrobce
NoName
Věrnostní body: 6
1 hodnocení
Skladem 12 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

149 Kč

139 Kč

115 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 79 Kč
Skladem 12 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

139 Kč

149 Kč

115 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Prémiové sklo Tactical Glass Shield 2.5D pro nejlepší ochranu displeje.

Sklo chrání rovnou část displeje a lepí po celé své ploše. Díky tomu je přilnutí k displeji telefonu perfektní a bez bublin.
Tloušťka skla je pouhých 0,33mm, na displeji je tak prakticky nerozeznatelné, ale dostatečně pevné, aby ochránilo displej telefonu při nechtěnném pádu.
Sklo je navíc pokryto z výroby oleofobní úpravou, která zabraňuje ulpívání otisků prstů, velmi snadno se čistí a spolehlivě odpuzuje vodu.
Po instalaci skla nedochází ke zhoršení dotykových vlastností displeje ani ke zkreslení barevného podání displeje.
Součástí balení je alkoholový ubrousek pro vyčistění a odmaštění displeje, hadřík z mikrovlákna pro perfektní vyleštění před instalací a i následně při používání telefonu s již nalepeným sklem.


Vlastnosti:

- sklo je rovné a kryje tak jen rovnou část displeje. Končí v místě, kde se displej začíná ohýbat
- sklo lepí po celé ploše
- vyrobené na míru konkrétního modelu telefonu
- vysoká odolnost proti poškrábání
- tloušťka skla pouze 0,33mm
- oleofobní úprava zabraňující zanechávání otisků prstů a pro snadné čištění
- perfektní optické vlastnosti - nezkresluje obraz
- neovlivňuje cistlivost displeje na dotyk
- vše potřebné k instalaci v balení

Obsah balení

- tvrzené sklo Tactical
- alkoholový ubrousek pro dokonalé vyčištění displeje
- hadřík z mikrovlákna
- samolepky pro pohodlnou instalaci skla

Návod na nalepení skla

Displej co nejpečlivěji očistěte přiloženým hadříkem namočeným v alkoholu. Po zaschnutí povrch displeje vyleštěte přiloženým hadříkem z mikrovlákna.
Než přiložíte sklo na displej, ujistěte se, že na displeji nezůstaly žádné, byť sebemenší nečistoty, které by bránily dokonalému přilnutí skla na displej.
Věnujte pozornost i místům okolo sluchátka, kde se často drží prach a nečistoty, které by sklo znehodnotily.
Sklo opatrně přiložte nad displej, tak aby se překrývaly přesně výřezy pro kameru, sluchátko nebo senzor přiblížení a aby sklo bylo na výšku i šířku perfektně vycentrované.
Poté sklo přitiskněte na displej a od středu vytlačte vzduch do krajů.

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29558 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 59000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.