TechnoLine MA10050 - monitorovací systém - meteorologická sada Technoline Mobile Alerts

ilustrační foto

TechnoLine MA10050 - monitorovací systém - meteorologická sada Technoline Mobile Alerts
TechnoLine MA10050 - monitorovací systém - meteorologická sada Technoline Mobile Alerts
TechnoLine MA10050 - monitorovací systém - meteorologická sada Technoline Mobile Alerts
TechnoLine MA10050 - monitorovací systém - meteorologická sada Technoline Mobile Alerts
Obj. číslo
31031099
OEM
MA10050
Výrobce
Technoline
Věrnostní body: 239
3 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Meteorologická sada umožňuje pomocí bezdrátových čidel měření teploty, relativní vlhkosti, srážek a rychlosti a směru větru a přenos naměřených dat přes bránu a přes Váš router na Internet. Na Vašem mobilním zařízení s operačním systémem iOS 7 a novějším, nebo Android 3.2 a novějším pak můžete pomocí aplikace MOBILE-ALERTS naměřená data sledovat. Dále lze přidat další bezdrátová čidla. kdy maximální počet čidel, které je možné přihlásit k bráně je 50

- v přehledu na displeji vašeho mobilního zařízení vidíte všechna bezdrátová čidla (pokud je použito více bezdrátových čidel)
- lze přidat nová bezdrátová čidla a odstranit nebo přejmenovat vybraná
- registrace bezdrátového čidla pomocí QR kódu
- vybraným bezdrátovým čidlům můžete nastavit teplotní alarmy, které vás upozorní v případě, že teplota stoupla, nebo klesla na nastavenou úroveň
- různé barvy oken se zprávami na mobilním zařízení pro lepší orientaci
- zobrazování notifikací (zpráv) např. o spuštění alarmu
- indikace stavu baterií v jednotlivých bezdrátových čidlech

Brána MA10000

- brána má LED diody, které informují o její činnosti
- barva brány bílá se stříbrnou anténou
- napájení síťovým adaptérem 20V, 100mA (je součástí dodávky)
- možnost postavení, nebo zavěšení

Bezdrátové čidlo pro měření teploty a relativní vlhkosti MA10200

- voděodolné provedení
- displej zobrazující střídavě po 3 sekundách teplotu a relativní vlhkost
- měření teploty a relativní vlhkosti
- barva bílá
- napájení bateriemi 2 ks typ AA (tužkové, nejsou součástí dodávky)
- možnost postavení a zavěšení

Srážkoměr MA10650

- zobrazení srážek v aplikaci za uplynulou hodinu, 24 hodin, 7 dní a 30 dní
- zobrazení hodnoty maximálních srážek za uplynulých 24 hodin
- nastavení alarmu pro minimální a maximální hodnoty srážek
- zobrazení historie naměřených údajů
- barva bílá
- napájení bateriemi 2 ks typ AA (tužkové, jsou součástí dodávky)

Anemometr MA10660

- zobrazení srážek v aplikaci za uplynulou hodinu, 24 hodin, 7 dní a 30 dní
- historie ukládání dat 18 měsíců a možnost přenosu dat pro další zpracování, široká škála statistik
- měření 21x za 7 minut
- přenos dat každých 7 minut, (rychlost a směr větru, průměrná rychlost větru, náraz větru, převládající směr větru)
- měření rychlosti větru od 0 do 50 m/s (0 až 180 km/h)
- napájení vestavěnými nabíjecími bateriemi a solárním panelem
- barva bílá
- napájení bateriemi 2 ks typ AA (tužkové, jsou součástí dodávky)

Obsah balení:

1 x brána
1 x síťový adaptér
1 x LAN kabel
1 x čidlo MA10200 pro měření teploty a relativní vlhkosti s bateriemi (2x typ AA)
1 x srážkoměr MA10650 s bateriemi (2x typ AA)
1 x anemometr MA10660 se solárním panelem s vestavěnými nabíjecími bateriemi (2x typ AAA)
montážní díly
4 x baterie typ AA (tužkové)
3 x kartička s QR kódem

Parametry

Druh zboží
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29484 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.