Tenda TEG5312F Managed L3 Gigabit Switch
3 197 Kč
2 439 Kč
2 016 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tenda TEG5312F Managed L3 Gigabit Switch
Produktové číslo: 6932849431810
O produktu
Tenda TEG5312F je výkonný L3 switch s 10x RJ45 a 2x SFP porty. Nabízí vysoce efektivní předávání dat na vrstvě L3 a podporuje statické směrovací protokoly vrstvy L3.
Charakteristika
Switch dokáže zvládnout L3 forwarding pro více než 400 terminálů a umožňuje směrování a forwarding L3 přes síťové segmenty. Izoluje také mezi sebou vrstvy L2 a L3.
Vizualizace mapy IP kamer nebo AP
Podporuje automatické zjišťování IP kamer a AP pomocí ONVIF a automatické generování topologie sítě.
Flexibilní QoS, přesné řízení datového provozu
TEG5312F podporuje tři režimy plánování QoS (SP, SWRR, WRR) pro přesnější řízení provozu. Díky obrovskému 12MB bufferu je provoz v síti přesně řízen podle priority dat.
Podpora L2 a L3 ACL
Switch podporuje kontrolu přístupu na základě MAC adresy nebo IP adresy. Dochází ihned k odfiltrování nevyžádaných paketů.
Zabraňuje síťovým útokům
Podporuje filtrování IP/MAC/ARP/DoS útoků a aktivuje automaticky ochranu proti útokům dle nastavení ochrany sítě.
Technické parametry
- Standarty&protokoly: IEEE802.3, IEEE802.3u, IEEE802.3ab, IEEE802.3ad, IEEE802.3z, IEEE802.3x, IEEE802.1p, IEEE802.1q, IEEE802.1w, IEEE802.1d, IEEE802.1s
- Porty: 10x 10/100/1000 Base-T Ethernet porty, 2x 1000 Base-X SFP porty, 1x Console port
- Mód přepínání: Store-and-forward
- Celková propustnost: 24 Gbps
- Přepínání paketů: 17.90Mpps
- Buffer: 12Mb
- Napájení: ze sítě 100-240V AC 50/60Hz
- Spotřeba: 9W (bez zatížení), max. 19W (max. zatížení)
- Rozměry zařízení: 294,0mm x 179,6mm x 44mm(L*W*H)
Obsah balení
- 1x Tenda TEG5312F
- 1x Sada držáků "L" pro ukotvení do racku
- 1x Kabel Console
- 1x Stručná instalační příručka (CZ, SK, PL, EN)
- 1x Napájecí kabel 230V
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.