TP-Link OMADA JetStream switch TL-SG3428MP (24xGbE, 4xSFP, 24x PoE+ 384W, 2xConsole)
12 298 Kč
10 034 Kč
8 293 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link OMADA JetStream switch TL-SG3428MP
EAN produktu: 6935364010737
Popis produktu
28portový gigabitový L2+ řízený switch s 24 porty PoE+
Flexibilní nasazení zařízení podporujících technologii PoE
Ideální pro malé firmy hledající snížení nákladů na infrastrukturu
Technické specifikace
- Interface: 24× 10/100/1000Mbps RJ45 Ports, 4× Gigabit SFP Slots, 1× RJ45 Console Port, 1× Micro-USB Console Port
- PoE Ports (RJ45): Standard: 802.3at/af compliant, PoE+ Ports: 24 Ports, up to 30 W per port, Power Budget: 384 W*
- Rozměry: 17.3 × 13.0 × 1.7 in (440 × 330 × 44 mm)
- Montáž: Rack Mountable
Výkon
- Switching Capacity: 56 Gbps
- Packet Forwarding Rate: 41.66 Mpps
- MAC Address Table: 8K
- Packet Buffer Memory: 4.1 Mbit
- Jumbo Frame: 9 KB
Software Features
- Quality of Service: 8 priority queues, 802.1p CoS/DSCP priority
- L2 and L2+ Features: Link Aggregation, Spanning Tree Protocol, Loopback Detection, Flow Control, Mirroring
- L2 Multicast: Supports 511 (IPv4, IPv6) IGMP groups
- VLAN: VLAN Group - Max 4K VLAN Groups, 802.1Q Tagged VLAN
- Access Control List: Time-based ACL, MAC ACL, IP ACL, Combined ACL, Packet Content ACL, IPv6 ACL
Management
- Omada App: Yes
- Centralized Management: Omada Cloud-Based Controller, Omada Hardware Controller (OC300), Omada Hardware Controller (OC200), Omada Software Controller
- Cloud Access: Yes
- Zero-Touch Provisioning: Yes
- Management Features: Web-based GUI, Command Line Interface (CLI) through console port, telnet, SNMPv1/v2c/v3
Certifikace
CE, FCC, RoHS
Obsah balení
- TL-SG3428MP Switch
- Power Cord
- Quick Installation Guide
- Rackmount Kit
- Rubber Feet
Systémové požadavky
Microsoft Windows 98SE, NT, 2000, XP, Vista™ or Windows 7/8/10/11, MAC OS, NetWare, UNIX or Linux.
Provozní prostředí
- Operating Temperature: 0–45 °C (32–113 °F)
- Storage Temperature: -40–70 °C (-40–158 °F)
- Operating Humidity: 10–90% RH non-condensing
- Storage Humidity: 5–90% RH non-condensing
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.