TP-Link switch TL-SF1024 (24x100Mb/s, fanless)
1 499 Kč
1 302 Kč
1 076 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link switch TL-SF1024
EAN: 6935364021474
Popis produktu
Výkonný 24portový switch TL-SF1024 Fast Ethernet je ideální pro náročné pracovní skupiny a oddělení. Nabízí 24 portů 10/100 Mbit/s a vyniká spolehlivostí a jednoduchou správou.
Hlavní vlastnosti
- 24 portů 10/100 Mbit/s RJ45
- Až 40% úspora energie díky inovativní technologii
- Automatické učení adres MAC a Auto MDI/MDIX
- Ocelové pouzdro pro montáž do standardních 19" racků
Technické specifikace
Standardy a protokoly: IEEE 802.3i, IEEE 802.3u, IEEE 802.3x
Rozhraní: 24 10/100Mbps RJ45 Ports (Auto Negotiation/Auto MDI/MDIX)
Síťová média: 10BASE-T: UTP category 3, 4, 5 cable (maximum 100m), 100BASE-TX: UTP category 5, 5e or above cable (maximum 100m)
Ventilátor: Bez ventilátoru (Fanless)
Zabezpečení: Fyzický zámek
Napájení: 100-240VAC, 50/60Hz
Spotřeba: Maximum: 3.53W (220V/50Hz)
Rozměry: 17.3*7.1*1.7 in. (440*180*44 mm)
Montáž: Rack Mountable
Maximální spotřeba: 3.19W(220V/50Hz)
Maximální odvod tepla: 10.88BTU/h
Přepínací kapacita: 4.8Gbps
Rychlost předávání paketů: 3.57Mpps
Tabulka MAC adres: 8K
Buffer Memory: 2Mb
Pokročilé funkce
Zelená technologie umožňuje úsporu energie až 75%. Zařízení podporuje 802.3X Flow Control.
Certifikace
FCC, CE, RoHS
Obsah balení
- 24-Port 10/100Mbps Rackmount Switch
- Napájecí kabel
- Instalační průvodce
- Rackmount Kit
- Gumové nožičky
Systémové požadavky: Microsoft Windows 8, 7,Vista™, XP or MAC OS, NetWare, UNIX or Linux.
Provozní podmínky: Teplota: 0°C~40°C (32°F~104°F); Skladovací teplota: -40°C~70°C (-40°F~158°F); Provozní vlhkost: 10%~90% non-condensing; Skladovací vlhkost: 5%~90% non-condensing
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.