Viking nabíječka USB GaN 100W, podpora PD3.0 a QC4+, bílá
1 490 Kč
1 356 Kč
1 120 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Viking nabíječka USB GaN 100W
EAN: 8595656507369
Popis
Prezentujeme Vám Viking USB GaN nabíječku 100W s podporou PD3.0 a QC4+ technologií.
Je vybavena 4 USB porty (2x USB-C, 2x USB-A) a poskytuje celkový výkon až 100W.
Co je GaN?
GaN neboli Nitrid gallitý je materiál budoucnosti. Nabíjení díky technologii GaN je efektivnější.
Kvalita a bezpečnost
Tato nabíječka je nadstandardně zpracovaná a spolehlivá. Každý z jejích USB portů je vybaven pokročilou elektronickou ochranou.
Ušetřete místo
S Viking GaN 100W PD nabíječkou ušetříte místo v zásuvkách a zbavíte se zbytečných kabelů a nabíječek.
Univerzální použití
Je ideální pro nabíjení všech Android, iOS a Windows zařízení, fotoaparátů, powerbank a všeho s USB konektorem.
Technické specifikace
- Značka: VIKING
- Model: VIKING USB GaN charger 100W PD
- Max. výkon: 100W
- Vstup: 100-240Vac, 50/60Hz, 2A Max
Výstupy
- USB-C1, C2 (PD 3.0): 5V/3A , 9V/3A , 12V/3A , 15V/3A , 20V/5A 100W max.
- USB-A1, A2 (QC 4+): 4.5V/5A, 5V/4.5A, 9V/3A, 12V/2.5A, 20V/1.5A 30W max.
Doplňující specifikace
- Rozměry produktu: 75x75x28,7mm
- Váha: 216g
- Certifikace: CE, FCC, CCC, ETL, PSE, KC, CB
- Ochrana: Ochrana proti přebití, proti přepětí, proti přehřátí, nadproudová ochrana, proti zkratu
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.