Tactical Glass Shield 5D sklo pro iPhone 11 Pro/ XS/ X Black
299 Kč
197 Kč
163 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tactical Glass Shield 5D - sklo pro iPhone 11 Pro/ XS/ X Black
Prémiové sklo Tactical Glass Shield 5D pro nejlepší ochranu displeje. Chrání i zahnuté okraje displeje a lepí po celé své ploše.
Perfektní přilnutí, bez bublin
Tloušťka skla je pouhých 0,33mm, na displeji je tak prakticky nerozeznatelné. Pevné a odolné, ochrání displej telefonu při nechtěnném pádu.
Oleofobní úprava
Sklo je pokryto oleofobní úpravou, která zabraňuje ulpívání otisků prstů. Snadno se čistí a spolehlivě odpuzuje vodu.
Perfektní optické vlastnosti
Po instalaci skla nedochází ke zhoršení dotykových vlastností displeje ani ke zkreslení barevného podání displeje.
Obsah balení
- Tvrzené sklo Tactical
- Alkoholový ubrousek pro dokonalé vyčištění displeje
- Hadřík z mikrovlákna
- Samolepky pro pohodlnou instalaci skla
Rozdíly Tactical 5D vs Tactical 2.5D
5D je prémiové ochranné sklo, které je tvarované tak, aby pokrylo maximum plochy displeje. Lepí po celé ploše a zaraňuje tak vzniku bublin a vnikání nečistot pod sklo.
2.5D sklo je vlastnostmi stejné jako 5D ovšem s tím rozdílem, že je rovné, nekryje zahnuté části displeje a končí obvykle v místě, kde displej přestává být perfektně plochý.
Návod na nalepení skla
Displej co nejpečlivěji očistěte přiloženým hadříkem namočeným v alkoholu. Po zaschnutí povrch displeje vyleštěte přiloženým hadříkem z mikrovlákna.
Než přiložíte sklo na displej, ujistěte se, že na displeji nezůstaly žádné, byť sebemenší nečistoty, které by bránily dokonalému přilnutí skla.
Věnujte pozornost i místům okolo sluchátka, kde se často drží prach a nečistoty, které by sklo znehodnotily.
Sklo opatrně přiložte nad displej, tak aby se překrývaly přesně výřezy pro kameru, sluchátko nebo senzor přiblížení a aby sklo bylo na výšku i šířku perfektně vycentrované.
Poté sklo přitiskněte na displej a od středu vytlačte vzduch do krajů.
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.